Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Jennefer

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• Jennefer

Model: Jennefer
    Visa: Eveline
    Knopjes: Moi

Groetjes, Jörgen
    www.beautyshoot.nl

Re: Jennefer

Het is moeilijk uit te maken of je de juwelen wilt voorstellen, of het model.

Als het om de juwelen gaat, vind ik het spijtig dat het halssnoer grotendeels verstopt wordt door het haar, en de armband zit teveel in de bovenhoek en is ook gedeeltelijk afgesneden. Die juwelen verdienen beter!

Indien het om het model gaat, dan vind ik de juwelen er net iets teveel aan, zeker de armband dan.

Nu weet ik al wat je gaat zeggen: "Het gaat om beiden, zowel model als juwelen!". Wel, het is net daar dat het wringt. Trop is teveel, en teveel is trop, zei VDB.

Globaal gezien blijft het natuurlijk een mooie foto, zowel qua kleur als licht.

..oh ja, stukje beha zou ik er ook nog afgeknipt hebben, ofwel volledig erop.

Comment

Toch leuk jouw commentaar.

Als ik het model, de visa en alle andere modellen en fotografen uit het modellenwereldje mag geloven vonden ze deze helemaal te wowie.

Ik ga nu ook niet dieper in wat het thema was Het gaat mij in deze om het totaalplaatje. Vandaar ook alleen haar naam in de titel

Thnx voor het comment.
      Groetjes, Jörgen
      www.beautyshoot.nl

Comment

jep, hier ook een wowie
        Alleen de schaduw van haar neus vind ik een nowie (imo)
        Groetjes,
        Lennert

Comment

Jammer van de schaduw aan de neus, en ik ging iets meer van de beha laten zien hebben (afcroppen kan ook,maar dan snij je een stuk van de juwelen weg).
          Nu is het zo net iets te weinig....
          Maar voor de rest wel mooi van compo & kleur
          #BD1024BE# ------------------- http://www.sallybelgium.be -------------------
          Canon EOS 6D - Canon EOS 40D - Speedlite 580EX - Canon 24-105L IS - Canon 70-200L IS f2.8 - Canon 100-400L IS - Sigma 12-24 - Sigma 8-16 - Tamron 24-75

Comment

Ik begin met toch serieus af te vragen wat er nu zo mis is met de bewust gekozen schaduw langs haar neus en netjes opgelicht onder de haarlok???
            Tis een Rembrantje, niet te hard, loopt niet door de lip ???

Zal 't deze keer dan wel niet (willen) zien hier
            Groetjes, Jörgen
            www.beautyshoot.nl

Comment

`s weer een mooie madmax
              maar ga wel mee met de schaduw van haar haar, pers. had ik dat liever niet gezien !

grt frank

Comment

Schaduwen van neus, haar etc. storen mij zeker niet.
                Ik zou hem onderaan iets croppen totdat de BH volledig verdwenen is.
                Maakt het beeld veel sterker.

Buiten dat, fantastisch mooie foto
                Groeten, Gino
                http://www.e-designstudio.be

Comment

De jewelen komen wat meer naarvoren maar blijven nog steeds wel in harmonie met de rest(vooral haar kleur).Het stoort mij echt niet.
                  Mooie foto Max!

Comment

Gaaf

Comment

Echt knap deze foto (en model)

Comment

Vind ik heel mooi. Wat ik opvallend vind, maar dan in de positieve zin, is het linkeroog dat nog net zichtbaar is doorheen de haarlok. Als ik zulke dingen zie dat vraag ik me steeds af, is dit toeval of is dit zo gewild. En hoe meer ik de comments lees en de replieken erop hoe meer ik overtuigd geraak van het feit dat alles tot in de details is bestudeerd. 'k Zou het ook wel willen kunnen.
                        gegroet, Ludo

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Odul Reilouc Bekijk bericht
                          Vind ik heel mooi. Wat ik opvallend vind, maar dan in de positieve zin, is het linkeroog dat nog net zichtbaar is doorheen de haarlok. Als ik zulke dingen zie dat vraag ik me steeds af, is dit toeval of is dit zo gewild. En hoe meer ik de comments lees en de replieken erop hoe meer ik overtuigd geraak van het feit dat alles tot in de details is bestudeerd. 'k Zou het ook wel willen kunnen.
                          Nee hoor, gaat best wel eens flink mis. Maar juist deze dingen zoals schaduw, haar voor oog, dat is wel degelijk geregiseerd.
                          Juist door de comments die ik hier krijg, positief of negatief, ga je daar steeds meer op letten. Maar soms geef je ook compleet je eigen draai hieraan.

Deze plaat was in eerste instantie met een knoertharde schaduw door een snoot. Was mooi maar niet wat ik wilde. Wel wilde ik de schaduw rechts van haar neus hebben in deze vorm. Toen heb ik een strip erbij gezet om de boel te verzachten en toen was ik heel tevreden

Thnx allemaal voor de comments.
                          Groetjes, Jörgen
                          www.beautyshoot.nl

Comment

Working...
                          X