Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Miniature Bridal Session

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

Re: Miniature Bridal Session

Oorspronkelijk geplaatst door Frederic De Smet Bekijk bericht
    Kan best zijn! Maar in de eerste twee foto's van deze reeks dragen ze een hoofddeksel, in de foto op de andere reeks niet. 't is net dat hoofddeksel dat zorgt voor die storende schaduwen. De derde foto heeft daar enigszins minder tot geen last van.
    Zo zie je maar: zelfde belichting en toch verschillend qua schaduwwerking

Mvg,
    Frederic
    Maar ik vind de schaduwen niet storende, zeker niet met het oog op het doel. De foto's zijn blijkbaar gemaakt met een doel dat anders is dan een perfecte foto afleveren.

Ik like ze

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door picasso Bekijk bericht
      Maar ik vind de schaduwen niet storende, zeker niet met het oog op het doel. De foto's zijn blijkbaar gemaakt met een doel dat anders is dan een perfecte foto afleveren.

Ik like ze
      Dan is die spierwitte perfect uitgelichtte achtergrond waarschijnlijk zuiver toeval, want 'k heb hier al heel wat andere 'witte achtergronden' zien passeren

Mvg,
      Frederic

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Frederic De Smet Bekijk bericht
        Dan is die spierwitte perfect uitgelichtte achtergrond waarschijnlijk zuiver toeval, want 'k heb hier al heel wat andere 'witte achtergronden' zien passeren

Mvg,
        Frederic
        En wat wil je hiermee zeggen?
        How a terrible thing is knowledge, when it brings no profit to the wise?

Portfolio Website

Comment

Ik volg ook ff niet meer

Schaduwen onder hoed vind ik netjes onder controle eerlijk gezegd en geeft een bepaalde sfeer mee in de plaat. Ze zijn nou niet bepaald hard.
          Al met al een heel leuke serie. Denk dat het paar er heel blij mee zal zijn.
          Groetjes, Jörgen
          www.beautyshoot.nl

Comment

Working...
          X