Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Wil jij ook de werking van Belgiumdigital ondersteunen? Verleng of start dan je vzw-lidmaatschap en geniet van voordelen bij activiteiten en kortingen bij onze partners.
Genre dat ik heel graag zie .
Wat het Rene Asmussen genre.
Mooie compo en blik.
Goede bewerking met toch een aantal bemerkingen :
De zonnestralen overtuigen me niet. Natuurlijke zonnestralen zijn niet zo sterk afgebakend of rechtlijnig.
Er zitten altijd stukken in die wat minder sterk zijn. Dus hier en daar wat wegbrushen.
Ook de manier dat de stralen dan vanachter het kind op de voorkant vallen kan volgens mij niet kloppen.
Licht kan wel een beetje rond een persoon wrappen maar er niet dóór.
Linkerarm is ook overbewerkt met verlies van tonen (8 bits??).
Je kunt de emotie van het gezichtje aflezen, mooi gedaan. Wat de bewerking betreft die ik lees in enkele reacties, 't kan juist zijn, maar ze zijn van ondergeschikt belang in het hele plaatje. Proficiat.
Heel origineel, goede foto, maar ik zou de zonnestralen weglaten. Vooral het feit dat ze over het gezichtje gaan stoort mij.
Je zou hier een knappe reeks van kunnen maken, een foto of 3
Comment