Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Op 22 februari 2025 bezoekt Belgiumdigital enkele iconische locaties in Gent. Meer informatie HIER!
Wil jij ook de werking van Belgiumdigital ondersteunen? Verleng of start dan je vzw-lidmaatschap en geniet van voordelen bij activiteiten en kortingen bij onze partners.
Ik weet dat het de bedoeling was om de fotos licht te houden, maar toch lijken ze wat 'afgewassen'.
Waarschijnlijk moet je een andere methode gebruiken om het resultaat te bereiken.
Ik weet dat het de bedoeling was om de fotos licht te houden, maar toch lijken ze wat 'afgewassen'.
Waarschijnlijk moet je een andere methode gebruiken om het resultaat te bereiken.
Snap ik niet goed... Waarom zou ik een andere manier moeten gebruiken om dit resultaat te verkrijgen...? Als dit resultaat de bedoeling niet was en zowel het model als ik er niet tevreden van zouden zijn, dan zou ik ze heus niet posten
@Picasso: Sylviane wordt geregeld gevraagd voor commericiële opdrachten in het happy-message genre
Oorspronkelijk geplaatst door Frederic De SmetBekijk bericht
Snap ik niet goed... Waarom zou ik een andere manier moeten gebruiken om dit resultaat te verkrijgen...? Als dit resultaat de bedoeling niet was en zowel het model als ik er niet tevreden van zouden zijn, dan zou ik ze heus niet posten
Mvg,
Frederic
Ik denk dat iedereen in eerste instantie wel tevreden is over de foto's die hij of zij plaatst.
Niks aan de hand als dit je bedoeling was en iedereen tevreden was.
Comment