Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Wil jij ook de werking van Belgiumdigital ondersteunen? Verleng of start dan je vzw-lidmaatschap en geniet van voordelen bij activiteiten en kortingen bij onze partners.
Kan aan m'n beeldscherm liggen maar haar kleding heeft voor mij een blauwe gloed, de achtergrond vertoond een gele gloed op de overgang van direct achter het model naar de rest en in de rechterzijde zie ik allemaal ronde lijnen.
Ik heb steeds een gevoel dat je teveel verschetp bij je fotos.. Tis maar een gevoel hoor en de kleren komen ook wat blauwig over.
Voor de rest, originele fotos
Groetjes,
Lennert
moet toegeven dat het nog niet 100% is , maar streef er naar om steeds beter te worden.
al deze foto`s zijn gemaakt zonder 1 lamp en gewoon buiten , vandaar iets van blauwe gloed op het model.
verder heb ik de sokkel ook ergens van internet gehaald
Echt wel een leuk idee. Maar volgens de belichting zou de schaduw eerder op tien, dan op twee uur moeten staan. Lijkt me heel prettig om met deze setting een tijdje te experimenteren.
Comment