Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Wat gebeurt er als je te veel groentjes eet?

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• Wat gebeurt er als je te veel groentjes eet?

dan ga je d'r na verloop van tijd zooo uit zien...
    some pictures: www.vaita.be, some info www.strobistfotografie.be, workshops: strobistworkshops
    Stel je vragen hier in het BD-forum... Ik kan ze niet via persoonlijke mail beantwoorden!

Re: Wat gebeurt er als je te veel groentjes eet?

Ben je zeker dat het van de groentjes komt Koen? 'k Zou het hem toch maar een s vragen als ik jou was.

Iets te groen naar mijn zin maar wel een heerlijke expressie op het gezicht van je zoon (?). Doet het waarschijnlijk wel goed in ietwat minder groen jasje of zelfs gewoon in z/w.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Gauloise Bekijk bericht
      Ben je zeker dat het van de groentjes komt Koen? 'k Zou het hem toch maar een s vragen als ik jou was.

Iets te groen naar mijn zin maar wel een heerlijke expressie op het gezicht van je zoon (?). Doet het waarschijnlijk wel goed in ietwat minder groen jasje of zelfs gewoon in z/w.
      ja hoor ZW is is ook leuk! maar ik was aan't crossprocessen en m'n andere zoon stond naast me en die zei: nu komt Piter's ware aard naar boven

ga d'r eens ééntje bijzetten:

Last edited by d_oracle; 1 december 2007, 18:14.
      some pictures: www.vaita.be, some info www.strobistfotografie.be, workshops: strobistworkshops
      Stel je vragen hier in het BD-forum... Ik kan ze niet via persoonlijke mail beantwoorden!

Comment

ga dan toch voor de laatste.
        grt,bouk.
        wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
        http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
        https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

Comment

Voor mij de groene versie! prachtige expressie

Comment

Ik word er prompt misselijk van. jammer dat de achtergrond ook groen is, zou beter overkomen met een grijze achtergrond

Comment

Zwartwit is wel mooi/zombieachtig

Comment

Working...
              X