Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Op 22 februari 2025 bezoekt Belgiumdigital enkele iconische locaties in Gent. Meer informatie HIER!
Wil jij ook de werking van Belgiumdigital ondersteunen? Verleng of start dan je vzw-lidmaatschap en geniet van voordelen bij activiteiten en kortingen bij onze partners.
Buiten het feit dat ook deze weer een knap staaltje PS werk is EN dat de originele foto zeker en vast zou mogen gezien worden twijfel ik een beetje aan het gebrek aan contrast.
* contrast is nu te hoog en ik vind ook de eerste beter; regen gaat typisch een waas op een foto leggen waardoor je inderdaad contrast verliest
* regen is een goedkope ps filter en komt nt natuurlijk over
* ik heb wat bedenkingen bij de uitsnede van de boom (wortels)
* contrast is nu te hoog en ik vind ook de eerste beter; regen gaat typisch een waas op een foto leggen waardoor je inderdaad contrast verliest
* regen is een goedkope ps filter en komt nt natuurlijk over
* ik heb wat bedenkingen bij de uitsnede van de boom (wortels)
Even wat opmerkingen terug
*Met die waas was ik het dus eens!
*Die regen heb ik niet met een filter gemaakt. Ook niet op de eerste plaat.
*Uitsnede van de boom? Die is zoals ie is, niets mee gedaan.
Comment