Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Wil jij ook de werking van Belgiumdigital ondersteunen? Verleng of start dan je vzw-lidmaatschap en geniet van voordelen bij activiteiten en kortingen bij onze partners.
Hij is mooi, hij is sensueel, hij is knap omgezet in z/w en toch had ik hem graag iets ruimer naar onderen gezien, kwestie van de lijnen niet bij de ellebogen af te snijden... De expressie op het gezicht met de gesloten ogen is bijzonder...ehm...sereen.
een mooie opname ,waar juist een model met ogen dicht een toevoeging is, waar dat meestal niet zo is.
echt een kwestie van hoe de ogen te sluiten.
grt,bouk.
Hij is mooi, hij is sensueel, hij is knap omgezet in z/w en toch had ik hem graag iets ruimer naar onderen gezien, kwestie van de lijnen niet bij de ellebogen af te snijden... De expressie op het gezicht met de gesloten ogen is bijzonder...ehm...sereen.
Kan je wel volgen in je opmerking ivm. de ruimte onderaan...
Wilde persé de focus of belangrijkheid spitsen op de uitdrukking...
Oorspronkelijk geplaatst door Odul ReiloucBekijk bericht
Heel expressief en mooi, maar ik vroeg me ook af wat de handen verbergen
Nu, kijk nog eens dan naar het beeld...(?)
Ik hou vooral van een grote hoeveelheid aan Puurheid..., alhoewel ik 'theatraliteit' ook op momenten niet schuw...
Maar in dergelijk beelden valt er niets te verbergen...
Het is, het uitdrukken van een gevoel...
Izabela hier is enkel bezig met haar haar....
Comment