Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Onze volgende workshop: Street-Fashion - 8 maart 2025, Herentals
heel mooie expressie waarin ze wil boos kijken, maar er niet in slaagt (enfin zo komt het toch bij mij over). Ik heb eens afgeknipt tot halfweg de neusrug en 'k vind de foto zo nóg beter.
Oorspronkelijk geplaatst door Odul ReiloucBekijk bericht
heel mooie expressie waarin ze wil boos kijken, maar er niet in slaagt (enfin zo komt het toch bij mij over). Ik heb eens afgeknipt tot halfweg de neusrug en 'k vind de foto zo nóg beter.
Model moest wel serieus kijken, maar het was niet mijn bedoeling om een boze expressie op foto te zetten.
Zelf vind ik het juist jammer om er onder een stuk af te knippen, omdat dan de geringe scherptediepte wegvalt en daarmee de kracht van de foto.
Hij gaat straks toch in een passepartout, dus dan valt er onder 2 cm weg.
Ander idee is misschien om de onderkant misschien iets donkerder te maken, zodat ie wat minder aandacht trekt??
Comment