Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Op 22 februari 2025 bezoekt Belgiumdigital enkele iconische locaties in Gent. Meer informatie HIER! Deze stadswandeling is inmiddels VOLGEBOEKT!
Wil jij ook de werking van Belgiumdigital ondersteunen? Verleng of start dan je vzw-lidmaatschap en geniet van voordelen bij activiteiten en kortingen bij onze partners.
Het is de tweede keer dat ik deze foto passeer, en de eerste keer was ik gewoon aan 't kijken door de rubriek "mensen en modellen", zonder veel tijd.
Ik vind dat deze foto een comment waard was, alleen was ik een woordje aan 't zoeken dat bij de blik past. Het "hondse" zou ik hier eerder omschrijven als "slettig of hoerig". Het is geen boze blik, het is een tikje verleidelijk, maar hoe dan ook heel intrigerend.
Door het hoge standpunt leg je er voor mij een extra accent op, waardoor het ondergeschikte (dan kom ik terug bij de hond en het sletje) extra in de verf gezet wordt.
Intrigerende foto, door de keuze van standpunt van de fotograaf en ook door de mimiek van het model.
PS - Ik hoop nu geen model op haar teentjes gestaan te hebben. Om alle misverstanden te vermijden... ik zeg niet dat het model een slet is, alleen dat haar intrigerende blik en de combinatie van het standpunt in deze foto mij doet denken aan een sletje.
Comment