Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Op 22 februari 2025 bezoekt Belgiumdigital enkele iconische locaties in Gent. Meer informatie HIER! Deze stadswandeling is inmiddels VOLGEBOEKT!
Wil jij ook de werking van Belgiumdigital ondersteunen? Verleng of start dan je vzw-lidmaatschap en geniet van voordelen bij activiteiten en kortingen bij onze partners.
Je opzet is alleszins gelukt, maar de zwarte randen rond de armen, gezicht en bijl, vind ik toch wat storend, maar zeker een plaat men inhoud, groeten, odul
idee is echt heel 'leuk' hier achter, maar idd .. de uitvoering. Maar laat ik het zo stellen.. ik kan het niet beter hahaaha Het mag voor mij best nog iets zwaarder/creepy/duister.
De rode verf op het bijl zorgt m.i. voor te veel afleiding. Gewoon om eens wat anders te zeggen, dan wat iedereen al zegt .
Zo'n slecht shopwerk zijn we hier niet gewoon van jou... Heel veel onvolkomenheden, in de omranding vooral, en de verscherping deed deze foto m.i. ook geen deugd.
't wordt tijd dat je jezelf eens verwondt, zodat je eens de kleur van echt bloed ziet
Verder volg ik met de rest... teveel verscherpt, rommelige bewerking.
Wat me ook opviel: ze heeft enkel haar arm wat besmeurd met bloed en er is geen spettertje op haar mooie witte T-shirt terecht gekomen. Heeft die geluk zeg. Als ik iets wit aanheb is het meestal het eerste wat besmost is
Comment