Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

De welke?? (aangepast)

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• De welke?? (aangepast)

Ik wil mijn vrouwtje een foto ingelijst of op canvas als surprise geven op pakjesavond, maar weet niet welke te kiezen...
    Heeft iemand van jullie een mening?????

Zijn de foto's daarvoor of ?
    Reacties van harte welkom...
    Last edited by Sjef; 21 november 2007, 20:01. Reden: nieuwe versie's geplaatst zie reactie hieronder in topic!
    Groetjes Sjef
    Canon 350D/Canon 18-55/Sigma 55-200/Sigma 17-70mm F2.8-4.5 DC Macro/B&W UV/Kaiser 55 Circ.Pol. filter/Velbon 440CX

Re: De welke??

Prachtige portret,waar uw vrouw zeer blij mee zal zijn.

de zwartwit versie is mooi om op canvas te drukken,wel even de curven bewerken in PS zodat ie mooi fris wordt.Sepia of andere duotoon zou óók mooi zijn
    ...zonder camera maak je de beste foto's...

Comment

Te hard ingeflitst en dump die kaders die zijn echt oetlelijk.
      Als ik moet kiezen, ,neem ik nr1.

Glenn
      Mijn site...
      vandaelefotografie.be
      * BD0916BE *

Comment

Ik vind zwart wit op canvas altijd bere goed uitkomen...maar ik vind deze zwart wit wat te donker.....zou hem iets lichter maken.
        De kleurenversie komt scherper uit maar dan stoort mij dat stukje kroonluchter...en dat kader...zal toch wel niet op het canvas erbij komen toch?

Moet wel zeggen dat jij een mooie vrouw hebt met een prachtige bos haar!
        Een dag niet gefotografeerd, is een dag niet geleerd..Canon 400D, sigma 105mm, sigma 50-500,de kitlens, en een rugzak die te zwaar is...

Comment

De zwart wit versie is een prima portret,misschien kan iemand hier even de curven bijwerken en er een frisse duotoon overheen zetten..keb zelf geen PS hier,anders had ik het zelf wel even gefixed.
          ...zonder camera maak je de beste foto's...

Comment

ik vind zw op canvas altijd mooier, maar de omzetting en bewerking zou echt even beter moeten daarvoor. Hoe groot wil je het eigenlijk laten maken?
            Groetjes, Jörgen
            www.beautyshoot.nl

Comment

De zwart witte is in ieder geval véél te grijs

Comment

Ik ga ook voor de zwart-wit.
                Probeer de achtergrond ook 'schoon' te maken, anders lijkt het start net dat de canvas vies is. En dat wil je ook niet.

Groet
                Martijn
                www.pazfoto.nl

Comment

zou voor de eerste gaan, maar dan zonder dat afschuwelijke kader, hoe kom je erop.
                  grt,bouk.
                  wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
                  http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
                  https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door bouk Bekijk bericht
                    zou voor de eerste gaan, maar dan zonder dat afschuwelijke kader, hoe kom je erop.
                    grt,bouk.
                    Dat is marketing, Bouk. Hoe lelijker het kader, hoe mooier het produkt lijkt

Mvg,
                    Frederic

Comment

Nou, door de reacties maar even gauw het een en ander aangepast zeg..

Ik kijk vanocht op het werk ff gauw op BD, en krijg de schrik van me leven.. Gedver gedver de gedver zeg..... Wat een verschil, op mijn laptop ziet het er m.i. geweldig uit, maar op Tft
                      Dus zodra ik thuis kwam, gauw de laptop aangezet, en eea bewerkt...

Ook de reactie van Bouk was niet verkeerd (thnx Bouk), dat kader was niet echt passend.. Heb dit ook aangepast, en hoop dat dit iets meer oke is

De schitteringen in de kleuren versie heb ik bewust laten zitten, zodat dit m.i. de foto iets meegeeft (allez, das persoonlijk hee!). Heb dit in de ZW-versie weggepoetst.....

Meerdere reacties natuurlijk van harte welkom...

En wat die bos met haren betreft.. Das lekker warm in de winter, en vooral voor mij, want op mijn hoofd groeit werkelijk niets (als het scheermes erover heen gegaan is)....
                      Groetjes Sjef
                      Canon 350D/Canon 18-55/Sigma 55-200/Sigma 17-70mm F2.8-4.5 DC Macro/B&W UV/Kaiser 55 Circ.Pol. filter/Velbon 440CX

Comment

Working...
                      X