.
Aankondiging
Collapse
No announcement yet.
Kira (11 mnd. oud)
Collapse
X
-
-
Re: Kira (11 mnd. oud)
bedankt voor je reactie. Ik heb er ook met het hele hoofdje er op maar daar kijkt ze alle kanten op behalve de kant dat ik wilde dat ze op keek.Life is like photography. You use the negatives to develop
Comment
-
-
bedankt voor de reactiesLife is like photography. You use the negatives to develop
Comment
-
Met alle respect, als er baby-foto's (of in ieder geval die tot een jaartje oud) gepresenteerd worden, zie ik vaak de vertroetelende foto's die vanuit fotografisch oogpunt niets meer dan aardige kiekjes zijn. Alleen, we durven er vaak niet veel van te zeggen...
In dit geval durf ik wel wat te zeggen: Dit is een magnifieke foto
Helemaal af, prachtige uitdrukking - verzorgd tot in de puntjes.
Als het aan mij ligt komtie in de HOF
(of loop ik weer achter en stond 'ie er al in? )meer over mijn fotografie is te vinden op
http://www.nandoonline.com
Comment
-
Bedankt voor je positieve reactieLife is like photography. You use the negatives to develop
Comment
-
-
Bedankt voor jullie reactiesLife is like photography. You use the negatives to develop
Comment
-
Technisch heel geslaagde foto, alleen vind ik de compo niet honderd procent geslaagd. Het gezichtje wordt verticaal te veel benadrukt. Je zou het kunnen compenseren door een kader te maken (een echt fotokader uiteraard) dat links en rechts een bredere rand heeft dan boven en onder. Enfin, is maar een ideetje.
Comment
Comment