Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Op 22 februari 2025 bezoekt Belgiumdigital enkele iconische locaties in Gent. Meer informatie HIER!
Wil jij ook de werking van Belgiumdigital ondersteunen? Verleng of start dan je vzw-lidmaatschap en geniet van voordelen bij activiteiten en kortingen bij onze partners.
Ontzettend leuk... en, kan je ook verklappen hoe je dat doet?
Hoe ik dat gedaan heb ?
Ik zat op een donkere mistige nacht buiten in de struiken toen ik plots een raar licht naar mij zag komen. Ik ben snel naar binnen gelopen achter mijn toestel en tegen de tijd dat ik terug buiten was waren ze reeds geland ( de landing heb ik gemist )...
Ik heb dan een paar foto's genomen van hun ufo en toen kwam die alien naar mij toe en ze stelde ( twas een vrouwke ) voor om mee naar de studio te gaan ( ze wist dat ik een studio had he ! )...
Eens in de studio aangekomen wilde ik die alien in een grote latex balon steken die ik gekocht had in de feestwinkel voor 75€ !!
Maar omdat die ballon te klein was en we er met 3 aan trekken en te sleuren scheurde hij...
We hebben dan maar een paar zotte dingen gedaan !
Een flitser vooraan ( hoofdlicht ) en een tegenlicht achter de alien die ( naar schatting ) 1,5 stop sterker was...
Ik dacht eerst: "...man, wat een groot voorbehoedsmiddel, die Lieven moet goed voorzien zijn door moeder natuur, als hij zoiets in zijn nachtkastje heeft liggen..."
Ik dacht eerst: "...man, wat een groot voorbehoedsmiddel, die Lieven moet goed voorzien zijn door moeder natuur, als hij zoiets in zijn nachtkastje heeft liggen..."
... kvind de combinatie van de beelden super ... keep going little more at the wild side
Comment