Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Tw2ling

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• Tw2ling

Om eventjes af te wijken van mijn workflow en terug te keren naar "puurheid" -zonder al te veel nabewerking- is dit een eerste resultaat van een sessie zonder speedlights ...

Iso 200, 1/160 en 2.8 op 200mm, 2 reflectieschermen.
    www.fotofolio.be

Re: Tw2ling

How low can you go Lag je op straat Tom?

Mooi portret, maar je hebt ons de laatste tijd wel héél erg verwend met die professioneel ingeflitste plaatjes zodat ik nu een klein beetje op m'n honger blijf zitten met deze. Maar dat kan dus evengoed aan mezelf liggen.

Desalniettemin, nice to see
    My S3 was so slow I went to the hospital to take new baby pictures, the buffer cleared just in time for her wedding pictures.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Jayjay_T Bekijk bericht
      How low can you go Lag je op straat Tom?

Mooi portret, maar je hebt ons de laatste tijd wel héél erg verwend met die professioneel ingeflitste plaatjes zodat ik nu een klein beetje op m'n honger blijf zitten met deze. Maar dat kan dus evengoed aan mezelf liggen.

Desalniettemin, nice to see
      Ik lag idd. letterlijk op straat

Ondanks mijn speedlight ervaringen is het leuk om er eens op uit te trekken zonder die tech. Al was het maar om mezelf te testen op de essentie van fotogafie, het weergeven van de realiteit. Deze is puur natuur, géén technologishe extraatjes. Gewoon een camera, een lens en twee identieke modellen in een on-gemanipuleerde omgeving zoals het die dag voor de omstaanders te zien was. Post-processing is ook gestopt na de raw conversie van deze plaat en het doet me, eerlijk gezegd, eens deugd om na lange tijd weer eens een "gewone" foto te posten
      www.fotofolio.be

Comment

Ondanks mijn speedlight ervaringen is het leuk om er eens op uit te trekken zonder die tech. Al was het maar om mezelf te testen op de essentie van fotogafie, het weergeven van de realiteit. Deze is puur natuur, géén technologishe extraatjes. Gewoon een camera, een lens en twee identieke modellen in een on-gemanipuleerde omgeving zoals het die dag voor de omstaanders te zien was. Post-processing is ook gestopt na de raw conversie van deze plaat en het doet me, eerlijk gezegd, eens deugd om na lange tijd weer eens een "gewone" foto te posten
        Blij te horen dat er nog mensen zijn die net DAT ook nog heel belangrijk vinden...

Knappe plaat trouwens! Mooi scherp en leuke DoF!
        Misschien voor de fun een bewerkte versie posten later? Gewoon zodat we kunnen zien wat we uit onze beelden kunnen halen?

Comment

Prachtige "gewone" foto, mooie DOF!

Comment

"Pure fotografie" . . . ik blijf het nog steeds het mooiste en het zuiverste vinden . . . zonder tech en zonder PS . . .
            There is no such thing in anyone's life as an unimportant day. / Alexander Woollcott
            A diplomat is a man who always remembers a woman's birthday but never remembers her age.
            Contra principia negantem disputari non potest. BD Lidnummer : BD0394BE

Comment

dit is idd een prachtplaat pur sang

de achtergrond blend mooi weg bij deze 2 mooie modelletjes, en was het een bewuste kledingkeuze, ik vind de kleuren van deze prachtig harmoniëren met de straatstenen.

Comment

mooie opname en inderdaad een leuk camerastandpunt, de ramen in de achtergrond trouwens ook erg goed.
                grt,bouk.
                wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
                http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
                https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

Comment

Hele knappe plaat
                  Meer foto's op mijn website

Comment

Ik volg, erg knap.
                    Kleurenschema zit trouwens ook 100% juist.
                    Over het algemeen niet snel onder de indruk.

Comment

ik vind het prachtig!!!
                      Groetjes, Jörgen
                      www.beautyshoot.nl

Comment

héél mooi

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Flashfire Bekijk bericht

Misschien voor de fun een bewerkte versie posten later? Gewoon zodat we kunnen zien wat we uit onze beelden kunnen halen?
                          Zou je dan ook niet graag het volledig origineel bestand ook zien? Want anders ben je er ook weinig mee...

You don't like my pics? Zero sugar, zero taste...
                          [...dwarsliggers houden de sporen recht...]
                          Imagening the world with Nikon and Tamron stuff

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door ajuin Bekijk bericht
                            Zou je dan ook niet graag het volledig origineel bestand ook zien? Want anders ben je er ook weinig mee...
                            Veel verschil met het origineel is er niet hoor. Levels, verscherpen en kleurtemperatuur aangepast in raw conversie. Crop in PS.
                            www.fotofolio.be

Comment

heel mooi, puur en vrolijk, beide meisjes nemen een mooie pose aan, weliswaar wat gekunsteld, maar toch lijkt het heel echt, (linker modelletje is blijkbaar fan van de monarchie, op de 15de genomen?), groeten Odul
                              gegroet, Ludo

Comment

Working...
                              X