Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Wil jij ook de werking van Belgiumdigital ondersteunen? Verleng of start dan je vzw-lidmaatschap en geniet van voordelen bij activiteiten en kortingen bij onze partners.
MUA : Carine De Leersnyder
Voor de volledigheid, hier de tweede foto met het etiketje waarvan sprake in de onderliggende comments http://i5.tinypic.com/6ss4ljd.jpg
ik ga ook voor de eerste foto
bij foto 2 is het wel jammer van de crop, ik zou de volledige spiegeling laten zien
Helaas, is geen crop. Mijn plexiplaat is niet groot genoeg. Ik kan ook "hoger" de foto nemen, maar dan ga je buiten de studio contouren. Het is echt milimeterwerk
3 mooie plaatjes, bij de tweede zou ik toch het etiketje van de bh wegwerken.
Goed gezien. Ik had het al gezien, maar wilde wel even polsen of het snel zou gezien worden. Verkeerde inschatting door mezelf natuurlijk... UIteraard wordt dit eruit gehaald op BD
Comment