Aankondiging
Collapse
No announcement yet.
Body Art
Collapse
X
-
-
Re: Body Art
Originele presentatie, maar de schaduw klopt niet echt. Als het model zweeft boven het kader, dan mag haar schduw niet stoppen aan de rand van het kader maar ook schaduw afwerpen op het kader zelf. Op het zwarte zal je die uiteraard niet zien, maar wel op die blinkende rand
Mvg,
Frederic
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Frederic De Smet Bekijk berichtOriginele presentatie, maar de schaduw klopt niet echt. Als het model zweeft boven het kader, dan mag haar schduw niet stoppen aan de rand van het kader maar ook schaduw afwerpen op het kader zelf. Op het zwarte zal je die uiteraard niet zien, maar wel op die blinkende rand
Mvg,
Frederic
ik moet frederic 100% gelijk geven hier in
en uiteraard moet je ook rekening houden met de echte schadyw op het lichaam van het model.
de rechterarm zal je zien dat daar de rechter zijde donkerder is dan de libker zijde.
dus je schaduw zit voledig verkeerd.
Dan zit ook de schaduw van je kader verkeerd. de reflectie zit op de binnen helft van je kader.
meine details maar deze trekken bij nader zien wel een soort aandacht van hier klopt iets ni echt.
groeten
Comment
-
zo zie je dat het oog van de kenners beduidend veel meer ziet dan het mijne, ik vind het alleszins een mooie plaat, groeten, odulgegroet, Ludo
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door johnny1 Bekijk berichtwanneer mogen we de rest zien op je site ???
Oorspronkelijk geplaatst door Frederic De Smet Bekijk berichtOriginele presentatie, maar de schaduw klopt niet echt. Als het model zweeft boven het kader, dan mag haar schduw niet stoppen aan de rand van het kader maar ook schaduw afwerpen op het kader zelf. Op het zwarte zal je die uiteraard niet zien, maar wel op die blinkende rand
Mvg,
Frederic
Ik weet wat je bedoelt met de schaduwen op het kader ik ga het straks nog eens proberen.
Oorspronkelijk geplaatst door linda16093 Bekijk berichtknap werk maar inderdaad de schaduwen kloppen niet en vermits je in de madam gesneden hebt, snij dan ook dat stukje broekje weg
Thanks voor de reacties.
Comment
-
Toch vind ik dit heel wat beter overkomen als een dame die poseert op een podium. Vreemd he.
Meteen aan de wandGroetjes, Jörgen
www.beautyshoot.nl
Comment
-
de schaduw van het model zit nog steess onder de kader en niet boven de kader.
en ze zit nog steeds aan de verkeerde kant van de vrouw.
op uw vrouw zijn de donker partyen aan de rechtse kant.
en jij legt alles aan de linkse.
+zit de heldere kant op de ronding van de kader aan de binnen zijde terwijl de helder kanten van het model aan de ander zijde zitten.
probeer nog eens
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door dirki Bekijk berichtde schaduw van het model zit nog steess onder de kader en niet boven de kader.
en ze zit nog steeds aan de verkeerde kant van de vrouw.
op uw vrouw zijn de donker partyen aan de rechtse kant.
en jij legt alles aan de linkse.
+zit de heldere kant op de ronding van de kader aan de binnen zijde terwijl de helder kanten van het model aan de ander zijde zitten.
probeer nog eens)
Groetjes.
Comment
-
-
Aan iedereen merciekes voor de reacties.
Sinds gisteren staan al de foto's op mijn site.
Of misschien moet ik zeggen stonden
Ze hebben er nog geen 6 uur opgestaan of een mail gekregen van Photobucket.
Dit stond er in "Unfortunately your account has been banned because it violated our terms of service. These terms apply to both free and premium accounts.
Admin"
Vraag me niet waarom ik zou het niet weten.
Groetjes.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door mypicture Bekijk bericht... because it violated our terms of service.[/I]"
eerlijk gezegd snap ik niet waarom je je origineel
schuin (diagonaal) trekt om ze dan terug recht te zetten.
de bodypainting is wel mooi, maar daarom is de foto dat nog niet.
heel hard ingeflitst en bijgevolg alles plat. ik weet wel, je had geen
andere keus, maar wederom, daarom is je foto niet beter geslaagd.
no hard feelings,
just my comment
mm
Comment
-
Ik ga akkoord met de opmerking van DES.
De opmerking van mm ivm het schuin trekken en daarna rechtzetten begrijp ik niet goed. Het doet er toch niet wat je daarna met je opname doet in PS.
Ik heb al gehoord dat de shootomstandigheden bij dergelijke evenementen niet ideaal zijn. Daarom vind ik het knap gedaan hoor! Doe zo verder!
Comment
Comment