Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Paint....

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• Paint....

Hier een paar foto's van de bodypainting in Putte. Zoveel fotografen en zo weinig foto's op Bd? Er zijn zeker veel Bders die beter foto's hebben dan ik. Deze wil toch laten zien
    Spiegeltje aan de wand, wie is het mooiste van het.....?

Trekt deze spiegel teveel aandacht of hoort hij bij de foto?

Met mijn NIKON in de hand kom ik door het hele land, en nog wat NIKKOR lenzen voor over de grenzen.

Re: Paint....

Ze mogen zeker gezien worden.
    Foto 1 vind ik heel origineel.(wel spijtig dat er geen detail meer in het spiegeltje zit.)

Groetjes.
    lucv.be - instagram - facebook

Comment

om op je vraag te antwoorden: ik vind de spiegel storend maar de reflectie van de spiegel geeft wel een mooie belichting op het aangezicht, dus anders croppen zou ik zeggen.
      heb een voorkeur voor je derde maar dat donkere hoekje linksboven moet je laten verdwijnen.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door mypicture Bekijk bericht
        Ze mogen zeker gezien worden.
        Foto 1 vind ik heel origineel.(wel spijtig dat er geen detail meer in het spiegeltje zit.)

Groetjes.
        Ik ben het volledig eens met deze reactie, het spiegeltje wat donkerder (of weet ik wat) het zou minder de aandacht afleiden en een prachtplaatje worden, origineel, groeten, odul
        gegroet, Ludo

Comment

De eerste vind ik een hele mooie. Heel speciaal... het spiegeltje lijkt wel een lamp. Laat hem, wat mij betreft, gerust zoals hij is, 't is een prachtplaatje.

Comment

Mooie serie toch. Tweede is mooi. Paintpistool in aktie.
            Olympus OMD Em-1/Lumix GX8www.paly.be blog- Facebook

Comment

Working...
            X