Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Jolien

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• Jolien

Vorige week het appartement van een vriend gebruikt om foto's te nemen van een gezamelijke vriendin. Het was haar eerste keer.
    De belichting is nogal zwak in vergelijking met wat hier allemaal gepost wordt maar een mens moet ergens beginnen. Gedaan met het bestaande licht van de woning en 1 speedlite 430ex.

Zou misschien beter passen in Fotodiscussie maar daar mag je er maar eentje posten dus alle comments zijn welkom. Zowel neg als pos. Volledige reeks staat op m'n site.

P.S.: Voor de mensen die ruis zien, ze hebben gelijk. Ik had de avond voordien zitten spelen met donkere opnamen te maken en mijn ISO stond nog op 800. (M-stand) Blunder van mij maar het zal me geen 2de keer overkomen.

Canon EOS 30D | 18-55mm (kit) | 50mm 1.8 II | EF 70-200mm f/4L USM | Speedlite 430ex | Manfrotto 055XB Tripod
    Meer op: www.xindi.be

Re: Jolien

Vind het al een goeie eerste keer ! vooral de eerste foto, ben zelf nog niet zolang bezig met fotografie dus laat ik de comments over aan de pro's !

Comment

VInd het absoluut geen slechte platen, en die iso 800.. tja.. heb zelf wel eens een kaartje vergeten in mijn toestel te stoppen Dus blunders maken we allemaal wel eens

Paar dingen. 3 foto's, 3 tinten. Witbalans of bewust?

- Ik zou foto's in lingerie zo 'kaal' mogelijk nemen (mijn smaak) Geen sierraden en bril bijv.
      - Verder vind ik de plaatjes nogal koel overkomen. Het mag allemaal wel iets spannender en sfeervoller voor mij als het gaat om lingerie.

Wel knap dat je geen harde schaduwen hebt gemaakt met de speedlight, (kan heel mooi zijn trouwens)

qua tind toning en pose ga ik voor 1
      Groetjes, Jörgen
      www.beautyshoot.nl

Comment

Hi MadMax, jouw platen zijn inderdaad iets anders Bedankt voor de comments.

Foto's zijn op 3 verschillende plaatsen genomen in het app. Had maar 1 grijskaart foto, dus in het vervolg van elke pose een grijskaart foto nemen. Is wel bewust zo gekozen (RAW) maar zou mss wel mooier zijn als het overal hetzelfde is. Zal daar de volgende keer aan denken.

Die bril zet ze niet graag af omdat ze dan NIETS meer ziet. Op de laatste foto heb ik haar toch overtuigd. Zal je tips onthouden voor de toekomst! Er staan paar foto's met kleren aan op m'n site dus was niet allemaal lingerie

P.S.: Ik heb m'n camera ingesteld dat hij een melding geeft als er geen kaartje inzit. Zo vermijdt ik dat alvast
        Canon EOS 30D | 18-55mm (kit) | 50mm 1.8 II | EF 70-200mm f/4L USM | Speedlite 430ex | Manfrotto 055XB Tripod
        Meer op: www.xindi.be

Comment

Working...