Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Onze volgende workshop: Street-Fashion - 8 maart 2025, Herentals
Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience. "When one person suffers from a delusion it is called insanity. When many people suffer from a delusion it is called religion ."
tweede de voorkeur, bij beide jammer van het te zichtbare broekje.
grt,bouk.
Ja, maar volgens de wetgeving mag der niet naakt gepaint worden op dergelijke evenementen, dus zal je de reetveter der moeten bijnemen.
MVG, Jeff
Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience. "When one person suffers from a delusion it is called insanity. When many people suffer from a delusion it is called religion ."
kan moeilijk oordelen omdat ik neiging heb om de 'painting' an sich te beoordelen, dan vind ik de tweede de beste, maar jammer dat het zichtbare deel van de rechterarm volledig zwart is, ze zijn alleszins beide mooi vastgelegd, groeten, odul
Vind het toch maar een indruk geven van een slecht vrijgemaakt onderwerp met een nieuwe achtergrond erachter... (of het nu zo is of niet) Waarschijnlijk donker gekozen om je donkere randjes wat te verdoezelen?
Of het beter kan en of *iemand* dat beter kan is niet zo belangrijk, maar de indruk hier wel voor mij...
Een detouratie voor het probeerselboek, zou uw tweelingbroer zeggen
Vind het toch maar een indruk geven van een slecht vrijgemaakt onderwerp met een nieuwe achtergrond erachter... (of het nu zo is of niet) Waarschijnlijk donker gekozen om je donkere randjes wat te verdoezelen?
Of het beter kan en of *iemand* dat beter kan is niet zo belangrijk, maar de indruk hier wel voor mij...
Een detouratie voor het probeerselboek, zou uw tweelingbroer zeggen
geloof niet dat de achtergrond vernieuwd is.....volgens mij is de foto origineel want...de achtergrond was daar ook zwart....
Comment