Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Dagdromen

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• Dagdromen

ik vroeg haar " dagdroom " eens en kijk .............alleen weet ik niet waaraan zij dacht

Voor alle duidelijkheid " niet gecropt "
    bewerkt met neat image en FS 5 ( schuifregelaars ctrl + l )

Toma Vecos

Re: Dagdromen

Mijn mening. Je gaat er goed op vooruit.. voorkeur voor kleuren versie.
    Groetjes Steco

Comment

ik haar nu op drie verschillende topics gezien, mooi model , heb je ook foto's waarop ze in de lens kijkt en lacht het blijft zo somber zo
      Motto: Altijd blijven lachen kritiek moet je verdragen, je kan er iets van leren.
      Canon eos 7D Mijn site

Comment

Ja wim.........foto's waarop Stefftjj lacht zijn zeldzaam....dat heeft zo zijn redenen........maar zij kan lachen hoor......en is een schat van een dame.

Een foto kijkend in de lens dat komt nog ....maar nu naar bed...vandaag van 11.00uur tot 19.00 uur aan zee gevist......mijn gezicht gloeit er nog van en best dat er regenkledij bestaat..........maar daar maak ik bij droog weer eens een shoot omtrent.

Hartelijk,

Jacques

Toma Vecos

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door " J " Bekijk bericht
          Ja wim.........foto's waarop Stefftjj lacht zijn zeldzaam....dat heeft zo zijn redenen........maar zij kan lachen hoor......en is een schat van een dame.

Een foto kijkend in de lens dat komt nog ....maar nu naar bed...vandaag van 11.00uur tot 19.00 uur aan zee gevist......mijn gezicht gloeit er nog van en best dat er regenkledij bestaat..........maar daar maak ik bij droog weer eens een shoot omtrent.

Hartelijk,

Jacques
          Dat ze kan lachen geloof ik direct

Nog wat gevangen ??
          Motto: Altijd blijven lachen kritiek moet je verdragen, je kan er iets van leren.
          Canon eos 7D Mijn site

Comment

Ja één hagelvlaag en 4 regenbuien

Alle gekheid op een visserslijn...... vandaag was het geluk ( de grote vissen )voor de vrienden.

Toch nog 6 wijtingen en één tong-schar ( geen visserslatijn ) bij 5 bofort.

Groetjes

Jacques

Toma Vecos

Comment

Working...
            X