Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Ook een portretje dan ;)

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

Re: Ook een portretje dan

2 Woorden: kleur & rechts
    My S3 was so slow I went to the hospital to take new baby pictures, the buffer cleared just in time for her wedding pictures.

Comment

Linkerkleurenversie. Dit soort foto's mag best gesatureerd zijn.
      ze kijkt alleen zo... uh, onaantrekkelijk
      meer over mijn fotografie is te vinden op
      http://www.nandoonline.com

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door azhrarn Bekijk bericht
        ze kijkt alleen zo... uh, onaantrekkelijk
        Let's call it Bitchy...

Ik vind de zwart-witte de mooiste. Effe lekker tegendraads doen hé.
        How a terrible thing is knowledge, when it brings no profit to the wise?

Portfolio Website

Comment

thnx allemaal. Ik ga zelf toch voor de kleur gedesatureerd
          Groetjes, Jörgen
          www.beautyshoot.nl

Comment

Ik ga voor de cold colored white one

Comment

Ik vind dat bij dergelijke foto's de naturel dikwijls verdwenen is. Ook bij deze is dat het geval. Dat maakt voor mij de foto minder waard, ondanks het vele werk. Het is een kwestie van smaak natuurlijk.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door mwo Bekijk bericht
                Ik vind dat bij dergelijke foto's de naturel dikwijls verdwenen is. Ook bij deze is dat het geval. Dat maakt voor mij de foto minder waard, ondanks het vele werk. Het is een kwestie van smaak natuurlijk.
                in de eerste 2? of ook in het origineel waar niets aan gedaan is?
                Groetjes, Jörgen
                www.beautyshoot.nl

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door MadMax Bekijk bericht
                  in de eerste 2? of ook in het origineel waar niets aan gedaan is?
                  Sorry hoor, ik bedoelde het soort overgeposeerde foto's die meestal voor reklamedoeleinden gemaakt worden. Zulke foto's zeggen mij in 't algemeen niet veel. Daarom dat ik zei dat het een kwestie van smaak is. Uw bewerking vind ik wel goed. Maar ..... wie ben ik ? Een amateur die denkt te weten wat mooi is en die technisch nog lang zo ver niet staat als jij.

Comment

Ik ga voor de versie in kleur die een beetje gedesatureerd is. Ik ben net heel erg te vinden voor fashion en ad fotografie en ik vind wel dat het die uitstraling heeft. Het gedesatureerde komt echt perfect uit.

Alleen weet ik niet zo goed wat ik van de hoek en van de brandpuntsafstand vind. Welke branpunt heb je gebruikt? Het lijkt een beetje of haar hoofd in het midden ingedeukt is en ik weet het niet met zekerheid, maar ik denk dat dat misschien vermeden had kunnen worden door een grotere brandpuntsafstand en net een andere hoek.
                    www.focusfotografie.be
                    www.facebook.com/eviwilmus

Comment

Ik ben hier nog wat uitleg verschuldigt denk ik.

Op zich heeft elk van deze versies zijn eigen charme vind ik. Doordat je de "naturel" erbij postte zag ik meteen wat ik miste in de opname, warmte, natuurlijke teint, onvolmaaktheid... ik hou ook wel wat van die vollere kleuren in dit geval.

Ik wil hier zeker niet de andere versies afbreken, het zijn op en top mooi afgewerkte produkten waarvan ik voor je wens dat de media er gebruik zal van maken

Als tweede voorkeur ga ik naar de z/w versie.

Comment

Voor mij ook de Z/W-versie. En waarschijnlijk om dezelfde reden dat de meesten voor de volle kleuren gaan. IJs-koude dame, zou ik in het echt niet graag in die vorm tegenkomen, maar als beeld mooi.
                        (Misschien is het in het echt wel een hele leuke, spontane en warme meid, maar dat vind ik niet belangrijk)
                        Op een gave huid kun je niet scherpstellen
                        Simpele albumpjes

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Porochelt Bekijk bericht
                          Voor mij ook de Z/W-versie. En waarschijnlijk om dezelfde reden dat de meesten voor de volle kleuren gaan. IJs-koude dame, zou ik in het echt niet graag in die vorm tegenkomen, maar als beeld mooi.
                          (Misschien is het in het echt wel een hele leuke, spontane en warme meid, maar dat vind ik niet belangrijk)
                          lol.. die blik die ze af en toe kan toveren hahaha. tja..

maar geloof me, dit is 1 van de meest gezellige mutsen die ik ooit ben tegengekomen. Gekker kan bijna niet
                          Wat je tegenwoordig allemaal bij AH kan kopen zeg...tssssss. :D :D :D Na het serieuze gedeelte waren we moe en wilden we wat mafs doen. Uiteraard is maf mijn middle name, dus kan dat altijd :D Model: Carlies Mua: Dominique Knopjes: Moi Styling: Moi zet die jojo me in een karretje... pfff

Doel van deze sierraden was ook bitchie.. en dat kon ze heeeel goed
                          Groetjes, Jörgen
                          www.beautyshoot.nl

Comment

Working...
                          X