Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

+ 18

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • #31
    Re: + 18 aangepast

    Goede morgen.

    Van alle bedenkingen ..het gemiddelde genomen om uit de extremen te graken..hoop dat deze aangepaste foto's meer uw voorkeur kunnen wegdragen.

    Zelf denk ik dat deze ( minimale aanpassingen ) ook net aan mijn persoonlijke verzuchtingen voldoen

    Veel dank voor alle bedenkingen

    Jacques

    Toma Vecos

    Comment


    • #32
      Re: + 18

      Geleerd en onthouden
      de orginelenstaan nog op de fotokaart

      Toma Vecos

      Comment


      • #33
        Re: + 18

        Oorspronkelijk geplaatst door " J " Bekijk bericht
        [CENTER]
        Foto's niet bewerkt komen zo uit de D 70
        Sorry dan voor de Nikongebruikers, maar dan ben ik blij dat ik een Canon gekocht heb.
        En eerlijk gezegd geloof ik ook niet dat ze zo uit de camera komen, zie dan de lichtere band die ook al werd aangehaalt door MadMax en HvO, waar komt die dan vandaan ?
        Mijn plaatjes:http://www.janbrouwers.nl
        Ik ben niet perfect en wil het ook niet worden !

        Comment


        • #34
          Re: + 18

          Jaaaa... het eerste origineel wat je plaatste.. zie je wel Veel mooier!!!! DIe basis moet je houden als je gaat soepen.

          Ik kreeg echt meteen de neiging om te roepen: hoe verkracht ik een foto door fotobewerking
          Groetjes, Jörgen
          www.beautyshoot.nl

          Comment


          • #35
            Re: + 18

            Dan nu een sorry van mij aan de Nikongebruikers, maar ook ik kon me niet voorstellen dat de foto's zo uit de camera kwamen.
            Snap alleen niet wat de bedoeling van dit "leugentje" was.
            Mijn plaatjes:http://www.janbrouwers.nl
            Ik ben niet perfect en wil het ook niet worden !

            Comment


            • #36
              Re: + 18

              Oorspronkelijk geplaatst door jan.brouwers Bekijk bericht
              Dan nu een sorry van mij aan de Nikongebruikers, maar ook ik kon me niet voorstellen dat de foto's zo uit de camera kwamen.
              Snap alleen niet wat de bedoeling van dit "leugentje" was.
              ja ja
              Groetjes, Jörgen
              www.beautyshoot.nl

              Comment


              • #37
                Re: + 18

                Jaaaaaaaaaaaaaaaaaa en ikke nu

                Ja de foto kwam zo uit het apparaat....ik verklaar mij nader :

                bij vorige postings hebben jullie mij erop gewezen dat ik veel te veel cropte,
                dat was juist .....stof op de sensor leide ertoe dat ik iedere foto zo nam dat na de crop de stofjes ( onder ons :een boemerang en zwarte sneeuw ) uit het beeld waren.

                Dus wat ik nu post is wat ik in de lens zie.

                De bewerking van de foto's leer ik met PS 5 ( ctrl + l ) en neat image.

                Zo de bekentenis is er ik kan ( denk ik )weer meedoen er is dus niets wat mijn ( foto ) apparaatje kan wat het uwe niet zou kunnen

                Dank voor uw begrip en geduld voor deze jongen die alles opnieuw moet leren..en het dan nog niet kan onthouden ook.....maar zo blijkt vooruitgang boekt

                Toma Vecos

                Comment

                Working...
                X