Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Ik kies ook voor kleur. Ik vind de houding van de rechterarm wat geforceerd, maar 'k geef toe dat ik totaal geen ervaring heb met modellenwerk, het is louter een gevoel waarbij ik geen voorstel kan doen tot verbeteren en waarbij ik me ook kan vergissen, ik volg de commentaren, groeten, odul
Je hebt een mooie modelletje 'J' hier. Ik vind haar arm ook niet erg geforceerd,volgens mij komt het door
dat ze de paraplu in de hand heeft. Ik heb wel moeite met haar jurkkleur.Ik zou persoonlijk wat lichtere kleuren
dragen(wit,beige ,licht oranje... die richtingen).Ik denk dat ze dan hier mooier op de foto stond dan nu.
Naast het platte licht ( door uw flitser ) heb ik de indruk dat ze voor iemand anders aan het poseren was.
Ik blijf me afvragen waarom de mensen toch altijd willen flitsen van op hun toestel ?
Doen ze het voor de harde afgelijnde slagschaduw ?
Is het voor het platte licht ?
M.a.w. de hoogtechnologische D70 niet gehinderd door een beperkt DR, perfecte witbalans en tooncurves geeft de werkelijkheid zoals door het menselijk oog waargenomen perfect weer!?
Moet nog de PS leren gebruiken
Maar je zou een beetje gelijk kunnen hebben
Als ik mis met een dt achteraan een woord,
dan zijn er echte banbliksemsen terecht hoor
Wat doen die taal puriteinen met zinnen in het engels
maar ik heb u begrepen hoor
Poseren voor mij......dat was er niet bij......het was voor de foto
Die harde schaduw ...........daar moet ik beter opletten
Foto vind ik toch een goede poging hoor. Ik heb ook al enkele malen geprobeerd met flitser maar tot op heden wil het maar niet lukken. Ik heb dan ook maar 1 flitser en blijkbaar moet je daar al heel goed overweg mee kunnen om tot een toonbaar resultaat te komen.
Dat zou zo moeten horen maar helaas is dit niet haalbaar. Tot op heden hebben zo nog geen menselijk brein in een body kunnen integreren.
Een beetje een kortzichtige opmerking. Analoge beelden werden destijds ook bewerkt. Ook daar werd onder andere doorgedrukt en tegengehouden, om maar iets te noemen.
In het geval van dit topic zou ik de TS de gouden raad geven ze alsnog bij te werken, want zo stellen ze voor mij ook niet veel voor.
Verkeerde keuze dus
Comment