Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
1 woord WOW . Zeer mooie foto's van een mooi model. De beste is nr 3 in mijn mening. Maar ook nr 2 is zeer goed uit de verf gekomen. Bij nr 1 mis ik iets, wat weet ik niet
Nikon D300 + D50 + Kodak Brownie No.2 steeds groter wordende glasbak+ Metz 44 AF-4i N + Vanguard MK-3
Het is niet zo moeilijk.
Je moet zorgen dat je je licht onder controle krijgt zodat je weinig hoeft te werken in photoshop.
Onder de workshops bewerk ik regelmatig een foto voor afdruk en de mensen zien dan met eigen ogen dat het inderdaad heel minimaal is wat ik in photoshop doe.
Nadeel van inet (of voordeel) is dat door de verkleining alles er supersmooth uit gaat zien.
Ik kan wel zo shoppen zoals je ze op internet ziet maar vind dat vaak niet echt mooi.
Weet niets van portretfotografie (ook niet veel van andere fotografie) maar deze platen zorgen dat ik al een paar keer terug kom. Geweldige platen van een geweldig model
Canon R | Leica Q EF 35mm F1.4 L | RF 50mm F1.2 L | EF 85mm F1.2 L | EF 135mm F2.0 L
Manfrotto statiefjes | Elinchrom, Canon en Yongnuo lichtjes[/COLOR]
Comment