Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Me and the wood...

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• Me and the wood...

op een weekendje in Wijtschate mijn neefje vlug getrokken terwijl die een plaatselijk kamp betrad en effen naar buiten keek...

Is niet direct geposeerd maar volgens mij is hij toch zeker en vast fotogeniek voor zo'n spontane poses...

Re: Me and the wood...

133 keer bekeken zonder reactie...
    nie goe zeker?

Comment

niet goed zou ik nu ook niet direct zeggen, maar er schort toch iets aan. Het jongetje poseert inderdaad nogal wat gekunsteld, hoewel het idee tussen die bomen wel goed is. Toch is de foto niet erg aantrekkelijk, maar waarom, zal je hopelijk van de kenners vernemen. Groeten, odul
      gegroet, Ludo

Comment

Een foto die zeker een plaatsje verdiend in het familliealbum

Mss in de toekomst je neefje minder centraal in beeld nemen en opletten voor rode oogjes
        mvg,
        Ludo V.

Comment

in feite... is het interessante gedeelte het gezicht... en dat is heel klein in verhouding tot de foto, rechts onderaand staat bijvoorbeeld een groot nutteloos donker vlak, links... wat balken
          daarenboven, heeft het interessante gedeelte een blijk van "weinig afwerking", de rode oogjes kan je vandaag met alle software verwijderen...

een crop, en een half uurtje postprocessing zou de foto interessant kunnen maken, doch ik heb de perceptie dat deze foto rechtstreeks van de camera op BD geplaatst is... straks moeten we aan de constructeurs een knop vragen op elk toestel om dit te vergemakkelijken...
          some pictures: www.vaita.be, some info www.strobistfotografie.be, workshops: strobistworkshops
          Stel je vragen hier in het BD-forum... Ik kan ze niet via persoonlijke mail beantwoorden!

Comment

mmm... ik zie rode oogjes en ik zie flash. en zonder flash, geen rode oogjes... dus laat die flash maar voor wat het is!

maar 't lijkt wel een spontaan kereltje
            don't play leapfrog with unicorns

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door natalie. Bekijk bericht
              mmm... ik zie rode oogjes en ik zie flash. en zonder flash, geen rode oogjes... dus laat die flash maar voor wat het is!

maar 't lijkt wel een spontaan kereltje
              Dat weet ik nog zo niet. Een invullicht was hier wellicht wel nodig, maar niet rechtstreeks (vb. reflector, flash met diffuus filter, ...). Rode ogen zijn makkelijk in bewerking te verwijderen voor zover het toestel al niet de technologie bezit.

Comment

is inderdaad eentje dat rechtstreeks uit de camera komt...
                Ik ga eens proberen die wat te bewerken, alhoewel ik daar nie echt veel verstand van heb... (en momenteel ook de tijd niet om het te leren )
                Alvast bedankt om de uiteindelijke reacties...

Comment

Working...
                X