Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Campesinos (voor allen)

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

Re: Campesinos (voor allen)

plaats voor de mens in zijn dagelijkse doen, das een goeike hoor.
    grt,bouk.
    wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
    http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
    https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door bouk Bekijk bericht
      plaats voor de mens in zijn dagelijkse doen, das een goeike hoor.
      grt,bouk.
      Kom kom bouk, je gaat me nu toch niet vertellen dat jullie ginder op de boerenbuiten nooit zo'n dingen doen zeker, allez kom, zwans nu nie hé zeg!

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door kodachrome Bekijk bericht
        I U
        Recht voor de raap. Het bulkt hier namelijk van lieve en nog lievere snoetjes in studio opgenomen, maar meestal zonder expressie en zelfs dikwijls tegen de elementairste regels van belichting e.d.
        Is hier dan geen plaats voor de mens in zijn dagelijkse doen?
        Wanneer eens wat meer afbeeldingen van de werkende, huilende, zieke, lachende, armoelijdende, achterlijke, biddende, lerende, e.d. mens?

Henri
        De mens in zijn dagelijkse doen, OK mij niet gelaten, maar niemand heeft ooit gezegd dat je dan de beelden goed moet vinden.

Dus blijf ik bij mijn mening, niks speciaal aan, Mexico, Ertvelde of een modellen studioke mij gelijk niemand hoeft in zijn gat gebeten te zijn als er iemand zijn beelden niet zo goed vindt .

k ben dat ook niet, als ze mijn beelden niet goed vinden !

MVG, Jeff
        Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience. "When one person suffers from a delusion it is called insanity. When many people suffer from a delusion it is called religion ."

Comment

Ik vind dit toch een grote journalistieke waarde hebben hoor, vooral 2&3

Comment

Mooi gebracht, dit evenement. Wat me opvalt... die mannen zijn volgens mij allemaal naturisten. Hun normaal bedekte lichaamsdelen hebben allemaal ongeveer dezelfde kleur als de rest van hun lichaam, iets wat je dan in de sauna weer minder tegenkomt...

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door FestinaLente Bekijk bericht
              Mooi gebracht, dit evenement. Wat me opvalt... die mannen zijn volgens mij allemaal naturisten. Hun normaal bedekte lichaamsdelen hebben allemaal ongeveer dezelfde kleur als de rest van hun lichaam, iets wat je dan in de sauna weer minder tegenkomt...
              Hun huidskleur iswel donkerder dan standaard europeaan. Daarenboven zijn dit landarbeiders die meestal weinig om het lijf hebben bij hun dagelijkse activiteiten.
              Heb ook opnames van de dames die integraal naakt demonstreerden en waarbij wel bepaalde niet-zonbeschenen delen beter opvallen maar die hier mss niet voor publicatie geschikt zijn. Besef wel dat in centraal amerikaanse streken een enigszins andere naaktheidsbesef heerst.

Dank voor de interesse.

Henri
              lidnummer: BD0435BE

Comment

'k durf wedden dat bij de vrouwelijke betoging niemand de sokken heeft aangehouden

'k vind het leuke beelden, 't is eens ne keer wat anders...

Comment

3 fraaie. 1&2 tikkie te rommelig voor mijn smaak.
                  No3 voor mij.
                  Vind het leuk dat die vent in het midden zonder fingers fluit. Dat kan ik niet
                  Groetjes, Jörgen
                  www.beautyshoot.nl

Comment

Hmm... Er zijn hier blijkbaar veel mensen die nooit een krant openslaan. Of een krant lezen zonder foto's?
                    Ter info: er bestaat buiten modellen-, dieren-, vakantie- en paddestoelenfotografie ook nog zoiets als reportage-, documentaire- en journalistieke fotografie.

Enfin, over de foto's:
                    De eerste vind ik goed: door de ene vrouw en de wandelende man op de voorgrond krijg je een mooie compositie, en wordt het behalve documentair ook nog een interessante foto om naar te kijken. Door de betogende mannen/vrouw/wandelende man/kinderen heb je ook verschillende visuele aanknopingspunten, waardoor je lang naar de foto kan kijken, en nog meer zegt dan 'kijk, er is een betoging van naakte mannen'.
                    Enig minpuntje: de cadrage was beter net iets lager geweest, dan was hij perfect. Niet teveel lager weliswaar - want zou de man in de zwarte jas beginnen storen.
                    (ik kan mij wel voorstellen dat je in Mexico bijna automatisch een wandelende vuurtoren bent tov de bevolking..)

De tweede zegt niet zoveel, bij de derde zit de cadrage fout. Een gewoon simpel beeld van de betogende mannen had goed kunnen zijn, maar je had dichter moeten staan, zeker voor een reportagefoto. Nu fotografeer je van ver over de hoofden, waardoor je veel te hoog gaat. Om deze foto goed te maken had je gewoonweg op de eerste rij moeten staan.

Kleine opmerking terzijde: dit lijkt mij dan wel eerder iets voor de categorie evenementen, niet?
                    Last edited by S02; 9 november 2007, 15:25. Reden: kleine aanvulling

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door S02 Bekijk bericht
                      Hmm... Er zijn hier blijkbaar veel mensen die nooit een krant openslaan. Of een krant lezen zonder foto's?
                      Ter info: er bestaat buiten modellen-, dieren-, vakantie- en paddestoelenfotografie ook nog zoiets als reportage-, documentaire- en journalistieke fotografie.

Enfin, over de foto's:
                      De eerste vind ik goed: door de ene vrouw en de wandelende man op de voorgrond krijg je een mooie compositie, en wordt het behalve documentair ook nog een interessante foto om naar te kijken. Door de betogende mannen/vrouw/wandelende man/kinderen heb je ook verschillende visuele aanknopingspunten, waardoor je lang naar de foto kan kijken, en nog meer zegt dan 'kijk, er is een betoging van naakte mannen'.
                      Enig minpuntje: de cadrage was beter net iets lager geweest, dan was hij perfect. Niet teveel lager weliswaar - want zou de man in de zwarte jas beginnen storen.
                      (ik kan mij wel voorstellen dat je in Mexico bijna automatisch een wandelende vuurtoren bent tov de bevolking..)

De tweede zegt niet zoveel, bij de derde zit de cadrage fout. Een gewoon simpel beeld van de betogende mannen had goed kunnen zijn, maar je had dichter moeten staan, zeker voor een reportagefoto. Nu fotografeer je van ver over de hoofden, waardoor je veel te hoog gaat. Om deze foto goed te maken had je gewoonweg op de eerste rij moeten staan.

Kleine opmerking terzijde: dit lijkt mij dan wel eerder iets voor de categorie evenementen, niet?
                      Opmerking: fotos zijn onbewerkt en komen zo uit camera.
                      Mijn oprechte dank voor de beoordeling en de practische tips.
                      Heb ook gedacht om dit in evenementen te posten maar drie redenen hebben mij anders laten doen:
                      1. in evenementen is het vooral Belgisch en Nederlands met extra nadruk op muzikale evenementen
                      2. vele BD-bezoekers kennen enkel mensen en modellen en gaan zelden andere secties bezoeken
                      3. ben van oordeel dat M & M niet enkel voor pin-ups bedoeld werd (wordt)

Henri
                      lidnummer: BD0435BE

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Gauloise Bekijk bericht
                        Kijk, daar heb je het al...de verkoop van de groothoeklenzen zou weer zienderogen toenemen.
                        Om van de macro lenzen nog te zwijgen

Neen, alle gekheid op een stokje, ik kan deze foto's wel smaken.
                        Albums
                        Geluk moet je niet zoeken, geluk vindt jou.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door kodachrome Bekijk bericht
                          Hun huidskleur iswel donkerder dan standaard europeaan. Daarenboven zijn dit landarbeiders die meestal weinig om het lijf hebben bij hun dagelijkse activiteiten.
                          Heb ook opnames van de dames die integraal naakt demonstreerden en waarbij wel bepaalde niet-zonbeschenen delen beter opvallen maar die hier mss niet voor publicatie geschikt zijn. Besef wel dat in centraal amerikaanse streken een enigszins andere naaktheidsbesef heerst.

Dank voor de interesse.

Henri
                          Ik las eerst de comments, en iemand maakte de bemerking over "een sauna", waar ik eigenlijk op inspeelde, om te duiden dat daar meer "witte poepen" te zien zijn. Over het naaktbesef in Zuid-Amerika heb ik totaal geen besef. Ik besef alleen dat hier anno 2007 nog steeds een zekere preutsheid heerst.

Interesse... tja, zoals je al aangaf, 't is eens iets anders. Mocht ik ter plekke zijn, mijn camera ter hand, zou 'k ze waarschijnlijk ook geschoten hebben, maar dan zouden ze hier waarschijnlijk nooit gestaan hebben (waarmee ik enkel aangeef dat IK ze niet zou plaatsen, en zeker niet wil impliceren dat ze hier niet thuishoren - duiding ter voorkoming van misverstanden).

Comment

Working...
                          X