Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Wil jij ook de werking van Belgiumdigital ondersteunen? Verleng of start dan je vzw-lidmaatschap en geniet van voordelen bij activiteiten en kortingen bij onze partners.
maar das dan ook allles, en op zich niet echt bijzonder want dat zie ik twee keer per week als ik naar de sauna ga, en dan lopen der ook nog wat leuke females tussen wat hier dan nog niet het geval is .
Dus buiten een reisfoto voor den album zie ik hier IMHO niks speciaal.
MVG, Jeff
Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience. "When one person suffers from a delusion it is called insanity. When many people suffer from a delusion it is called religion ."
maar das dan ook allles, en op zich niet echt bijzonder want dat zie ik twee keer per week als ik naar de sauna ga, en dan lopen der ook nog wat leuke females tussen wat hier dan nog niet het geval is .
MVG, Jeff
Bovendien ontwaar ik nergens een plausibele reden voor de '18+' in de titel. Tenzij om veel hits te scoren, natuurlijk.
- Ik dacht dat het hier ging om fotografie en meer bepaald om "mensen". Bij fotos in studio geeft men toch ook geen nader details over leeftijd, gemoedsgesteldheid, telefoon , e.d. van de geportretteerde mens.
- Voor wie er dan toch graag wat uitleg bij wil: protest Campesinos in Mexico tegen valse beloftes van de overheid.
- Ja ik heb ook fotos van volledig ontkleedde dames,(die zeker niet voor de mannen moeten onderdoen) maar ik denk dat het forum hiervoor niet rijp is.
- Ja ik heb ook fotos over omgeving (pannelen, toeschouwers, ingrijpen van politie, e.d.) maar ik wil hier enkel de (semi-)naakte contestanten opvoeren als doorsnee mensen die durven op te komen voor misbruiken. Dit is volgens mij toch de voornaamste reden van de "mensen" sectie.
Had als titel mss beter gekozen voor "opkomst voor de underdog" want dat is tevens mijn philosofische ingesteldheid.
Hartelijk dank voor de fotografische "on-topic" reacties
Ik vraag me wel af waarom die fotograaf in de 2de foto een helm draagt :-)
En dan ocharme, die wenende kleine op de eerste foto. Ik zou ook van streek zijn met al dat vlees ...
- Ooit als fotograaf eens in de rellensituatie gezeten die meestal volgt op dergelijke publieke opmarsen???
- merk op hoe mama naar haar spruit toegaat in evakostuum. Moederliefde gaat hier toch nog voor samenwerking met haar contesterende wederhelft
Henri
Last edited by kodachrome; 8 november 2007, 14:26.
Bovendien ontwaar ik nergens een plausibele reden voor de '18+' in de titel. Tenzij om veel hits te scoren, natuurlijk.
hierbij dus rechtgezet.
Ja, .... allemaal bruin blote mannnen !
MVG, Jeff
cfr tongkus van een minderjarige
(splinter en balk)
Henri
Last edited by kodachrome; 8 november 2007, 14:42.
Ach, jullie zijn gewoon allemaal hartstikke jaloers dat jullie d'r niet bij waren natuurlijk! Heerlijk toch, lekker in je blote flikker met slabbetje en pet door Brussel betogen...'t zou rap gedaan zijn met die 150 dagen!!
Ach, jullie zijn gewoon allemaal hartstikke jaloers dat jullie d'r niet bij waren natuurlijk! Heerlijk toch, lekker in je blote flikker met slabbetje en pet door Brussel betogen...'t zou rap gedaan zijn met die 150 dagen!!
niemand die je tegenhoudt !!! ... ik kom wel fotokes maken
Ik ga niet beweren dat het uit fotografisch standpunt niet iets beter kon,
maar hier telt toch vooral de journalistieke waarde in de eerste plaats...
Daarom vind de negatieve commentaar nogal misplaatst
Dit is hartje Mexico-City (verbeter mij indien van niet) en geen modellenstudioke
Dit is hartje Mexico-City (verbeter mij indien van niet) en geen modellenstudioke
I U
Recht voor de raap. Het bulkt hier namelijk van lieve en nog lievere snoetjes in studio opgenomen, maar meestal zonder expressie en zelfs dikwijls tegen de elementairste regels van belichting e.d.
Is hier dan geen plaats voor de mens in zijn dagelijkse doen?
Wanneer eens wat meer afbeeldingen van de werkende, huilende, zieke, lachende, armoelijdende, achterlijke, biddende, lerende, e.d. mens?
Comment