Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Wil jij ook de werking van Belgiumdigital ondersteunen? Verleng of start dan je vzw-lidmaatschap en geniet van voordelen bij activiteiten en kortingen bij onze partners.
ik weet het bouk maar heb overal in huis wel vervelende ramen. die te veel licht binnen laten.
daarom dat ik 14 november naar de studio trek voor foto's te laten maken.
grts stevy
Dan krijg je 'nooit' zo'n levend plaatje als hier met natuurlijk licht.
Als je teveel daglicht hebt, moet je het proberen te blokken met een difusie scherm. Of wachten todat het licht wat zachter is.
ben op zoek geweest naar de foto's van ho ik het zou willen. ik vind ze echter niet meer terug. heb ze vorige week op het forum gezien.
dat resultaat kan ik hier niet halen.
ik had gedacht van hier een kleine studio te bouwen. maar dat kost veel geld
en het plafond is te beperkt van hoogte 2.50m en de ruimt is te beperkt 5m op 3.5
Licht en donker en licht en schaduw zijn dingen die dynamiek in een plaatje brengen. Het lichte "balkje" links boven stoort mij helemaal niet. Wie kijkt er nu weg van die prachtige blik en pose van je zoontje die zoveel zegt als... "Kijk eens wat ik kan". Mooi moment, prima vastgelegd.
Comment