Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Eline - in kleur

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• Eline - in kleur

Eentje uit de serie met Eline, visagie verzorgd door Kimberly De Sutter

Er staat er hier al eentje op het forum in zwart - wit uit deze serie : http://forum.belgiumdigital.com/showthread.php?t=186668

Last edited by Chrisly; 4 november 2007, 21:55.
    Chrisly... [B]www.christvilez.be

Re: Eline - in kleur

Wow,

Die doet het voor mij.
    BD0808BE

Comment

Superplaatje hoor. helemaal mijn stijl

Echter er is 1 nadeel aan 'extreme' visagie. Dit is zo beautyfotografie dat het bijna niet zonder extreme fotosoep kan. En dan.. hup een magazine in

Die zwarte 'veeg' moet eigenlijk naadloos weglopen en dus veel zachter. Het is trouwens bijna onmogelijk (of je moet in de top zitten) om dit zo strak aan te brengen dat de plaat zo uit de cam gebruikt kan worden. Maar ook daar zitten ze dag en nacht te soepen tot ze een ons wegen.

Het moet eigenlijk zo ongeveer uitzien als op model haar linkeroog. daar is het veeeeel softer egaler.
      Maar zoals bij alle platen geldt; de basisfoto moet goed zijn, en dat is ie

[EDIT]

Toch even een poging gewaagd. Vind de plaat super! Uiteraar onmogelijk om het 'perfect' te krijgen met een 700 pix plaatje, maar dat is duidelijk.
      Hier is een idee zoals ik het zou doen. Als ie weg moet, geef even een gil

Last edited by MadMax; 5 november 2007, 02:19.
      Groetjes, Jörgen
      www.beautyshoot.nl

Comment

Qua kleurcorrectie alleen al vind ik de versie van MM beter. Nu is de foto verlost van die geel-groene schijn.
        Bedankt om dit met ons te delen

Mvg,

Comment

De oogschaduw is wel origineel, maar vind ik persoonlijk niet zo mooi.

En de bewerking van Madmax heeft min of meer alle definitie en relief uit het gezicht gehaald. Vooral de rechterwang lijkt nu één wit bol vlak, terwijl bij het origineel nog bijv. de jukbeenderen zichtbaar waren (o.a. door de make-up). Ook het voorhoofd is bij de bewerking volledig plat qua kleur en diepte. Jammer, protretten geven meestal de fijne kleurnuances weer die je kan krijgen op mooi belichte huid, en door de truuk van de Cosmopolitan-cover zijn die verdwenen.

De geelgroene zweem was er inderdaad wel.

Comment

Working...
          X