Aankondiging
Collapse
No announcement yet.
more going underground ...
Collapse
X
-
-
Re: mOre gOing uNdergrOund ...
Misschien nog beter als je aan de andere kant van het zebra-pad zou staan.
Al is de vlakverdeling nu wel heel mooi... Twijfel, twijfel...
-
Mooi uitgelichte foto met een schoon madam.
P eSseke:
Ik heb eens gescrolld totdat wat meer vloer wegvalt, zodat de zuil start in de rechterbenedenhoek. Vond ze iets sterker van compositie zo. Simpel mijn gedachske[FONT=Arial][SIZE=1]Woonplaats: rond het Hasseltse.
Comment
-
toch iets doen aan dat keyboard.
Maar de foto, heeft wel iets. Compositorisch zou ik er wel misschien een vierkantje van maken en het onderste deel laten vallen.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Meneer Paddestoel Bekijk berichttoch iets doen aan dat keyboard.
Maar de foto, heeft wel iets. Compositorisch zou ik er wel misschien een vierkantje van maken en het onderste deel laten vallen.Groetjes, Jörgen
www.beautyshoot.nl
Comment
-
Ik twijfel ook een beetje aan de halo rond de voeten.
Een vierkante crop zou voor mij ook beter passen.
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door Meneer Paddestoel Bekijk berichttoch iets doen aan dat keyboard.
Maar de foto, heeft wel iets. Compositorisch zou ik er wel misschien een vierkantje van maken en het onderste deel laten vallen.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door picasso Bekijk berichtEr zijn fotografen die ik misschien wel zou adviseren dit of dat anders te doen, maar Lana post aleen als hij/zij tevreden is over het resultaat en daar kan IK niets aan verbeteren
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door Sharkdog Bekijk berichtHet is een ZIJ en ik ben niet zeker als ze altijd 100% tevreden is met wat ze post...Scotty... beam me up !!!
Comment
-
Re: more going underground ...
Er zijn fotografen die ik misschien wel zou adviseren dit of dat anders te doen, maar Lana post aleen als hij/zij tevreden is over het resultaat en daar kan IK niets aan verbeteren
En wil dat dan zeggen dat we onze mening niet mogen geven, want anders is het nogal zinloos dat ze haar foto's hier komt plaatsen, niet? Of misschien begrijp ik gewoon niet goed waarom je die opmerking tegen mij maakt...
Comment
-
Re: more going underground ...
Oorspronkelijk geplaatst door Meneer Paddestoel Bekijk berichtEr zijn fotografen die ik misschien wel zou adviseren dit of dat anders te doen, maar Lana post aleen als hij/zij tevreden is over het resultaat en daar kan IK niets aan verbeteren
En wil dat dan zeggen dat we onze mening niet mogen geven, want anders is het nogal zinloos dat ze haar foto's hier komt plaatsen, niet? Of misschien begrijp ik gewoon niet goed waarom je die opmerking tegen mij maakt...
Comment
Comment