Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Den Bart in de studio

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• Den Bart in de studio

Hoi,

Eerste schuchtere poging in studio. Bescheiden opstelling in de garage, Grijze doek als achtergrond, opgehangen aande looprails van de garagepoort. Een afgedankte studiolamp van een videoman.

Opstelling van het licht lukte me niet zo goed, zal nog veel moeten oefenen.

groetjes

Alex

Last edited by Alex1; 2 november 2007, 22:29. Reden: Bewerking in photoshop
    Canon 30D / Battery Grip BG-E2 / EF-S 10-22 USM / EF-S 17 - 85 IS USM / EF 24-105 IS USM L / EF 70 - 200 2.8 IS USM / speedlite 580 EX

Re: Den Bart in de studio

Hmmm vindt hem niet echt scherp hoor.....en dan die joekel van een copyright in zijn gezicht, lijkt wel een brandmerk zo.....had die nou een zwarte zonnebril op gehad, niet gelachen, en foto in zwart wit was die (denk ik) veel sterker geweest.......maar dat copyright in zijn giecehl doet echt afbreuk aan de foto.......
    Een dag niet gefotografeerd, is een dag niet geleerd..Canon 400D, sigma 105mm, sigma 50-500,de kitlens, en een rugzak die te zwaar is...

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door knofje3116 Bekijk bericht
      Hmmm vindt hem niet echt scherp hoor.....en dan die joekel van een copyright in zijn gezicht, lijkt wel een brandmerk zo.....had die nou een zwarte zonnebril op gehad, niet gelachen, en foto in zwart wit was die (denk ik) veel sterker geweest.......maar dat copyright in zijn giecehl doet echt afbreuk aan de foto.......
      'k ben het ermee eens, en die hagelwitte tanden zijn toch extreem wit?? anderzijds moet ik toegeven dat ik daar zelfs nog niet aan toe ben, groeten, odul
      gegroet, Ludo

Comment

amai amai amai die © ...

mm
        ∏__|_ ∏__|_
        "no rules, great shots"
        Book of Fame 2009 - BESTEL HIER

Comment

als je niet wil dat je opnamen gejat worden zet ze dan niet op het net, dit is zonde van de opnamen hoor.
          grt,bouk.
          wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
          http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
          https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

Comment

Het grote copyright-teken in het beeld is zonder meer overdreven en trouwens ook onnodig, als er imand je beelden jat op het Internet wil het zeggen dat ze goed genoeg zijn om te stelen, beschouw dit dan als een compliment, en na het gebeuren kan je der is gaan aan denken om een copyright op je beelden te plaatsen. Zolang dat dit niet gebeurd is kan het ook zonder hoor.

MVG, Jeff
            Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience. "When one person suffers from a delusion it is called insanity. When many people suffer from a delusion it is called religion ."

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Digipics357 Bekijk bericht
              Het grote copyright-teken in het beeld is zonder meer overdreven en trouwens ook onnodig, als er imand je beelden jat op het Internet wil het zeggen dat ze goed genoeg zijn om te stelen, beschouw dit dan als een compliment, en na het gebeuren kan je der is gaan aan denken om een copyright op je beelden te plaatsen. Zolang dat dit niet gebeurd is kan het ook zonder hoor.

MVG, Jeff

Inderdaad, wat een gruwel, die stempel! Zo lijkt het een fotootje dat uit een oude identiteitskaart is geknipt en ingescand. Zonde, want de opname zalf is OK. Er zijn andere manieren om je copyrights te beveiligen.

Comment

Dat van die copywright, klopt wel, maar word hier weer sterk uitvergroot!
                Ik hou van natuurlijke foto's, photoshop is de dood voor fotografie!
                Dus nr1 is de beste voor mij.
                Ik las onlangs van ene fotpgraaf dat ie photoshopper was >>arghhhhh<< keep it natural.

Comment

Allez, allez, mannen en vrouwen,

Geef me toch eens de kans om met photoshop te oefenen, heb net het boek van Scott kelby gekocht en heb met het boek in mijn hand al die bewerkingen gedaan, incl. het copyright teken. Is trouwens de allereerste keer dat ik een huid gaaf maak met photoshop.

Toch iedereen bedankt voor de fijne reacties.

groetjes

Alex
                  Canon 30D / Battery Grip BG-E2 / EF-S 10-22 USM / EF-S 17 - 85 IS USM / EF 24-105 IS USM L / EF 70 - 200 2.8 IS USM / speedlite 580 EX

Comment

Zo'n foto maak je evengoed met het ingebouwde flitsertje op je camera.
                    In een studio hoor je iets te doen met je belichting, hier had je alvast je achtergrond moeten belichten...

Comment

Amaai die ©, maar da's al gezegd.
                      Awel, lees maar verder in uw boek van de Scott en oefen maar verder, ik vind dat je die bewerkingen hier behoorlijk goed gedaan hebt.
                      Wat betreft je belichting, het is ook al gezegd "gewoon", maar ook dat is oefenen en goed kijken bij het maken van de opname.
                      Vriendelijke groeten,Raf

www.rafvandenbogaert.be

Comment

Working...
                      X