Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Body (18+)

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

Re: Body (18+)

Wel vreemd dat zoveel mensen hem niet kunnen zien. De foto staat op tinypic.com. Ik zet al mijn fotos daar, maar dit is toch wel de eerste keer dat er bepaalde mensen hem wel en andere niet kunnen zien.

Mercie voor alle mooie commentaren. Het model leest mee en is in de wolken
    natwork.be

Comment

knappe foto

Comment

kan hem helaas ook niet zien
        Scotty... beam me up !!!

Comment

Het even geduurd voor de foto binnen was, maar het was het wachten waard.
          Knap!
          https://waltertalboom.be-
          Medewerker RvB - belgiumdigital vzw

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Petronix Bekijk bericht
            Wordt wel nieuwsgierig maar hier enkel kruisje......
            Nu prima, wel te bezichtigen!
            Technisch mooie, maar t lijkt alsof t model extra haar buik intrekt....

Comment

EINDELIJK zie ik hem... om vast te stellen dat het een prachtige is. Juiste uitsnede, lekker belicht, fraai plaatje.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Petronix Bekijk bericht
                Technisch mooie, maar t lijkt alsof t model extra haar buik intrekt....
                En dat is precies wat ik niet mooi vind aan de foto. Qua belichting, compositie en alles is het helemaal in orde, en ik denk dat zwartwit ook een goede keuze zou zijn geweest, maar dat inhouden van die buik - of dat nu werkelijk het geval is of niet - oogt gewoon niet mooi. Het technisch perfecte aan de foto kan dit niet compenseren.
                meer over mijn fotografie is te vinden op
                http://www.nandoonline.com

Comment

Ik zie nog niks
                  Holga 120N / Brownie Box / Canon T70 / Pin01 / Nikon D300

Comment

Ikke wel en 'k vind 'm súper
                    My S3 was so slow I went to the hospital to take new baby pictures, the buffer cleared just in time for her wedding pictures.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door azhrarn Bekijk bericht
                      En dat is precies wat ik niet mooi vind aan de foto. Qua belichting, compositie en alles is het helemaal in orde, en ik denk dat zwart-wit ook een goede keuze zou zijn geweest, maar dat inhouden van die buik - of dat nu werkelijk het geval is of niet - oogt gewoon niet mooi. Het technisch perfecte aan de foto kan dit niet compenseren.
                      Kan raar klinken, maar het intrekken van de buik, ten gunste van de contouren vind ik nu net een meerwaarde. Het is een geposeerde foto, sowieso. Ik zie soms modellen heel anderen toeren uithalen, dan hun buik intrekken, om voor een foto te poseren. Bij deze lijkt het me logisch dat je dat doet, bij sommige andere poses vraag ik me af hoe een fotograaf zijn model zo ver krijgt om die pose aan te nemen...

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door FestinaLente Bekijk bericht
                        Kan raar klinken, maar het intrekken van de buik, ten gunste van de contouren vind ik nu net een meerwaarde. Het is een geposeerde foto, sowieso. Ik zie soms modellen heel anderen toeren uithalen, dan hun buik intrekken, om voor een foto te poseren. Bij deze lijkt het me logisch dat je dat doet, bij sommige andere poses vraag ik me af hoe een fotograaf zijn model zo ver krijgt om die pose aan te nemen...
                        Op het moment dat iemand op zijn (of haar) rug ligt, de armen langs het hoofd gestrekt, zul je een dergelijke effect in de buikstreek teweeg brengen. Draai de foto maar eens 90° naar links en het ziet er ineens anders uit.
                        Maar... dat wil niet zeggen dat ik het mooi vind Het is een kwestie van smaak
                        meer over mijn fotografie is te vinden op
                        http://www.nandoonline.com

Comment

Thanks for the compliments.
                          Uiteraard is dit een geposeerde foto. Ik heb nog nooit iemand weten "toevallig" zo staan. Het feit dat je poseert ga je je lichaam zo mooi mogelijk profileren. Hoe het model staat en of ze al dan niet haar buik intrekt laat ik in het midden, want daar gaat het bij deze foto toch niet om
                          Het was nieuw voor mij, het was nieuw voor haar. We hebben elkaar tijd gegeven om "de juiste positie" te zoeken. En dit is het resultaat
                          natwork.be

Comment

foto te zien, foto niet te zien...

buik intrekken, buik niet intrekken...

Ik zie de foto wel en ik weet niet als de buik ingetrokken is, maar het is wel een prachtig plaatje geworden met een sublieme belichting!

Knap werk Nat, alsook een proficiat aan het model voor de moed en het mooi lichaam!
                            How a terrible thing is knowledge, when it brings no profit to the wise?

Portfolio Website

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Sharkdog Bekijk bericht

buik intrekken, buik niet intrekken...

Ik zie de foto wel en ik weet niet als de buik ingetrokken is, maar het is wel een prachtig plaatje geworden met een sublieme belichting!

Knap werk Nat, alsook een proficiat aan het model voor de moed en het mooi lichaam!

Mvg,

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Sharkdog Bekijk bericht
                                en toch wil ik hem heel graag zien
                                kan iemand hem hier mss in een linkje of-weet-ik-veel-hoe zetten ...

thnx
                                lana
                                Scotty... beam me up !!!

Comment

Working...
                                X