Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Kendy...

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• Kendy...

some pictures: www.vaita.be, some info www.strobistfotografie.be, workshops: strobistworkshops
    Stel je vragen hier in het BD-forum... Ik kan ze niet via persoonlijke mail beantwoorden!

Re: Kendy...

Mijn eerste reactie was dat ik de kleuren wat flets vond, tot ik de foto opende in Ps. Daar zie je iets totaal anders.

Voor mij een geslaagde opname
    BD0808BE

Comment

Absoluut..prachtige foto.
      Ben eigenlijk wel benieuwd naar de setup ... in de studio of niet?
      Holga 120N / Brownie Box / Canon T70 / Pin01 / Nikon D300

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door JanMetDePet Bekijk bericht
        Absoluut..prachtige foto.
        Ben eigenlijk wel benieuwd naar de setup ... in de studio of niet?
        neen hoor, nieks studio, zwembad in de tuin, begin october... twee Strobes SB800 links en rechts van de camera, de éne op -2EV... door paraplu geflitst...

zwarte doek op de rand van het zwembad, tot op de bodem in 't water gehangen om de donkere sfeer te bekomen (is anders veel te blauw)

model had wetsuite aan...
        some pictures: www.vaita.be, some info www.strobistfotografie.be, workshops: strobistworkshops
        Stel je vragen hier in het BD-forum... Ik kan ze niet via persoonlijke mail beantwoorden!

Comment

Erg mooi model met of zonder wetsuite aan...maar waarom wil je haar steeds verzuipen?

Comment

heel mooi, al had de onderlip het wateroppervlak net wel mogen raken.
            grt,bouk.
            wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
            http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
            https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

Comment

Een mooie (waartoe de pose en de blik van het model ook zeker bijdragen) en een speciale (door de lichtinval en de weerkaatsing in het water). Twee flashes... 'k zou 't niet gedacht hebben.

Comment

Working...
              X