Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Annelore...

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• Annelore...

some pictures: www.vaita.be, some info www.strobistfotografie.be, workshops: strobistworkshops
    Stel je vragen hier in het BD-forum... Ik kan ze niet via persoonlijke mail beantwoorden!

Re: Annelore...

Hannelore is een volborst...eh volmondige volbloed.

Comment

voor mij de laatste opname, zonder afleiding hè.
      grt,bouk.
      wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
      http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
      https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

Comment

De eerste
        mooi madam ook, er kwam spontaan een zinnetje in me op
        dat mijn vrouw nogal eens gebruikt "kijk naar mijn ogen..............mijn ogen zei ik "

Glenn
        Mijn site...
        vandaelefotografie.be
        * BD0916BE *

Comment

Annelore heeft een stel prachtige... kijkers .
          De eerste geniet mijn voorkeur, vanwege het mooie kleurenpallet en het licht, twee vind ik een heel mooie omzetting, en ik bleef er ook even naar kijken, en drie moet eigenlijk helemaal niet onderdoen, met zijn natuurlijke kleuren...

Comment

Voor mij ook nr 1 omwille van de compositie en de kleuren (hoewel ik niet zo'n fan ben van het sjaaltje)

2 Vind ik dan weer minder geslaagd. Je zw/w-omzetting is te grijs en qua lichtverdeling zit het ook niet snor; er is geen focus naar het gezicht, m'n ogen vinden geen rustpunt in het beeld (i.v.m. nr1, dáár...). Er had dus meer licht op het model moeten vallen, dan had je niet zulke helle zijkant.
            My S3 was so slow I went to the hospital to take new baby pictures, the buffer cleared just in time for her wedding pictures.

Comment

Voorkeur gaat naar 1e foto. Mooie kleuren, mooie blik...
              Het enige wat me wel opviel waren de vlekken op de rechterzijde van haar gezicht (donkere kant).
              Heb je een of andere bewerking op die foto losgelaten in PS ofzo?

Verder

Comment

Prachtige foto's & model. al zou ik foto één croppen net ietsje onder de sjaal. Ik hoor het mezelf niet graag zeggen, maar vind dat de inkijk op haar borsten me teveel afleidt van haar prachtige ogen.
                PS. Ik wou dat ik het kon

Comment

De eerste: leuke kleuren, nix mis mee dus: goeie foto .Ik zou hem zeker niet croppen, want dan vallen ook haar handen weg.
                  De tweede: ook niet mis, alleen mag hij van mij een tikkeltje meer contrast hebben. De achtergrond komt in zw leuk tot uiting.
                  De derde: vind ik de minste van de drie. Ik vind het ook een beetje vreemd dat je haar ellenboog er hebt afgesneden...
                  Groet, Philippe

Meer en andere belekens op Facebook

Comment

nr 1 en 3 zijn mooi hoor

grt frank

Comment

Foto 1, mooi scherp gesteld, mooi belicht, mooie kleurrijk sjaal

Comment

De eerste voor mij. Mooie kleuren en uit die foto springt ze echt uit.
                        I put the sexy in dyslexia

Comment

Ik vind de derde foto het mooiste; hij lijkt me daar ook het beste belicht.

Groeten,
                          Jeroen
                          http://www.jvermeulen.be

Comment

Ben ik de enige die de vlekken op haar gezicht ziet?
                            Begin stilaan te twijfelen aan m'n computerschermen... En dat nadat ik pas een Spyder gekocht heb om ze te calibreren.

Zoals ik al zei, prachtige foto, maar kan iemand ff zeggen of ik spoken zie of niet???

grtz

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Boke78 Bekijk bericht
                              Ben ik de enige die de vlekken op haar gezicht ziet?
                              Begin stilaan te twijfelen aan m'n computerschermen... En dat nadat ik pas een Spyder gekocht heb om ze te calibreren.

Zoals ik al zei, prachtige foto, maar kan iemand ff zeggen of ik spoken zie of niet???

grtz
                              Bij de eerste foto heb ik mezelf die bedenking inderdaad ook gemaakt.
                              http://www.jvermeulen.be

Comment

Working...
                              X