tja ik weet eigenlijk niet goed wat ik abstract kan noemen, maar voor mij is dat eerder iets dat niet direct herkenbaar is... zodus tussen haakjes voor degene die het wel direct zien
Aankondiging
Collapse
No announcement yet.
(abstract) naakt
Collapse
X
-
-
Re: (abstract) naakt
idee is wel leuk, maar iets minder abstract zou meer aanslaan denk ik.
grt,bouk.wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290
-
zeker een idee om verder uit te proberen!
nu zit je belichting nog niet juist (uitgebrande vlek
op beide foto's vraagt teveel aandacht).
ik denk dat je zeker nog in de gelegenheid komt
deze beelden te hermaken dus zou ik dat toch doen.
volgende keer misschien in een iets warmere ruimte
mm
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door mm Bekijk berichtzeker een idee om verder uit te proberen!
nu zit je belichting nog niet juist (uitgebrande vlek
op beide foto's vraagt teveel aandacht).
ik denk dat je zeker nog in de gelegenheid komt
deze beelden te hermaken dus zou ik dat toch doen.
volgende keer misschien in een iets warmere ruimte
mm
Comment
-
Selwa, de tweede foto is wel niet erg veel tegroot, maar hij moet nog wel even naar de 900 pix max. gebracht worden,anders wordt hij volgens de forum regels alsnog verwijderd, en dat zou zonde zijn. Graag aanpassing van de foto.Motto: Altijd blijven lachen kritiek moet je verdragen, je kan er iets van leren.
Canon eos 7D Mijn site
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Wim1960 Bekijk berichtSelwa, de tweede foto is wel niet erg veel tegroot, maar hij moet nog wel even naar de 900 pix max. gebracht worden,anders wordt hij volgens de forum regels alsnog verwijderd, en dat zou zonde zijn. Graag aanpassing van de foto.
zal daar echt meer aan moeten denken..ben het gewoon dat als foto's te groot zijn, ze gewoon gereject worden..
Comment
-
Comment