Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Kalila in White - Tweede poging

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

Re: Kalila in White - Tweede poging

Oorspronkelijk geplaatst door Tubbs Bekijk bericht
    Naar mijn gevoel veeeeel te veeeeeel overscherpt

Da's een terechte opmerking. De foto was al opgescherpt voor het afdrukken. Nadien heeft BD sizer deze nog eens met 10% opgescherpt bij het verkleinen.
    BD0808BE

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door *wim* Bekijk bericht
      Da's een terechte opmerking. De foto was al opgescherpt voor het afdrukken. Nadien heeft BD sizer deze nog eens met 10% opgescherpt bij het verkleinen.
      Inderdaad wim , met iets minder verscherpen is hij ook die uitgebrande vlek in het gelaat is voor mij persoonlijk niet uitgebrand , en komt van de lichtbron . Het moeten toch ni altijd die egale beelden zijn met egaal licht zekers .

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Tubbs Bekijk bericht
        Inderdaad wim , met iets minder verscherpen is hij ook die uitgebrande vlek in het gelaat is voor mij persoonlijk niet uitgebrand , en komt van de lichtbron . Het moeten toch ni altijd die egale beelden zijn met egaal licht zekers .
        Klopt volledig. Die vlek is helemaal niet uitgebrand. Ik denk dat er een hoop BD ers zijn die op ondermaatse of niet gecalibreerde schermen kijken.

Groeten,

Wim
        BD0808BE

Comment

beter hoor wim!! is inderdaad nog wat hard.. maar dat komt natuurlijk zo als je wit met harde shaduwen en donker haar combineert...
          some pictures: www.vaita.be, some info www.strobistfotografie.be, workshops: strobistworkshops
          Stel je vragen hier in het BD-forum... Ik kan ze niet via persoonlijke mail beantwoorden!

Comment

Working...
          X