Aankondiging
Collapse
No announcement yet.
poolse meisjes
Collapse
X
-
-
Re: poolse meisjes
Zoals ik tegenwoordig veel of zelfs heel veel zie hier en ook op andere fora is er totaal geen doortekening meer in de donkere partijen. Blijkbaar wordt dit niet meer als nodig ervaren toch heeft een donkere kleding ook nog nuances en schaduwen op donkere kleding die bestaan ook, ik hou ervan als ik deze ook in een beeld kan terugvinden.
Ook de scherpte is voor mij onvoldoende in alle drie de beelden.
Ik kan me echter wel voorstellen dat bij jonge mensen de beelden beter zullen in de smaak vallen.
MVG, JeffNever argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience. "When one person suffers from a delusion it is called insanity. When many people suffer from a delusion it is called religion ."
-
De (on)scherpte en iets te donkere partijen vallen mij ook op. In het vervolg iets langer belichten of eventueel met een invulflitsje werken en het focuspunt op de ogen leggen. De composities bevallen mij wel. Er is ook een mooi kleurenpallet aanwezig. Benieuwd naar meer.
Mvg,
Dieter
Comment
-
Wat onscherpte en nogal drukke achtergrond. Toch mooi. groeten, odulgegroet, Ludo
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door FestinaLente Bekijk berichtDe onscherpte, laat me zeggen het softe, want onscherp zijn ze niet echt, gecombineerd met de drukke achtergrond heeft wel wat... Tweede vind ik zelfs een hele mooie.
vind ik ook
het moet niet allemaal altijd even scherp.
Comment
-
-
-
Vooral 1 en 2 zijn geweldig. Het softe en hoge contrast voegt hier toe aan het totaal.
Comment
-
Ik vind foto 1 en 2 qua compositie vrij aardig, maar zeker bij 1 zou de achtergrond onscherper mogen, dit is vrij druk.Sony en Olympus
Fotoseries
Comment
-
-
Niet echt mijn ding, te onscherp, te donkere vlakken en overbelichte stukken.
Glenn
Comment
-
Ik vind de kwaliteit nu niet bepaald geweldig.
Ik heb het niet over de technische opname zoals comp etc.
Als ik naar de bestands eigenschappen kijk van deze foto's dan zie ik:
foto 1. 52kb, foto 2. 54 kb en foto 3. 32 kb.
Of het daaraan ligt weet ik niet maar ik vind deze bestandjes wel erg klein.
Het is net of het een scan is i.p.v. een digitale foto opname.
mvgr
antoine200Last edited by antoine200; 29 oktober 2007, 22:31.
Comment
Comment