Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Kalila in white

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• Kalila in white

Model : Kalila
    Mua : Dewi Bracke

Eentje uit de reeks van deze middag.

De originele uit de camera

De eerste foto die hier gepost werd

en met een andere bewerking

Last edited by *wim*; 28 oktober 2007, 14:47. Reden: foto's bijgevoegd
    BD0808BE

Re: Kalila in white

Ola, een toppertje

Goeie pose, goeie blik & mooi model, zeer scherp

zéér goed dus

Comment

Dat hij mooi scherp is is een feit, maar persoonlijk vind ik de nabewerking niet echt je dat. Het witte gezicht, de witte schouder en arm, het kleedje dat in de achtergrond loopt... nee

Comment

Heeft wat weg van "Addison Shepherd" uit Grey's Anatomy..., zelfs van gezicht

Mij bevalt het wel, enkel de te abrupte overgang doet wat aan geamputeerde voeten denken.

Comment

Ik ga met Frederic mee.. kwee niet..
          Het plaatje heeft heel veel potentieel denk ik, maar nu lijkt het alsof ze erg ongelukkig is zonder benen
          Mss stomme vraag, maar heb je tijdens de shoot de boel compleet weggeblazen of is dit achteraf in fotoshop gedaan?
          Groetjes, Jörgen
          www.beautyshoot.nl

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Frederic De Smet Bekijk bericht
            Dat hij mooi scherp is is een feit, maar persoonlijk vind ik de nabewerking niet echt je dat. Het witte gezicht, de witte schouder en arm, het kleedje dat in de achtergrond loopt... nee
            het feit dat het kleed overloopt in de achtergrond vind ik juist zo speciaal, zo mooi. ieder zijn smaak, gelukkig maar, groeten, odul
            gegroet, Ludo

Comment

Ik vind het een mooi plaatje alleen vind ik hem wel te wit.
              Mijn site

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door maGuy Bekijk bericht
                Heeft wat weg van "Addison Shepherd" uit Grey's Anatomy..., zelfs van gezicht

Mij bevalt het wel, enkel de te abrupte overgang doet wat aan geamputeerde voeten denken.
                hier ook dat gevoel.
                grt,bouk.
                wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
                http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
                https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

Comment

Re: Kalila in white ( met aanvullende foto's )

Misschien wat uitleg. De foto is genomen met deze bewerking in het achterhoofd. De achtergrond is bewust overbelicht en nadien heb ik in PS de rest van de foto aangepast.

Ik heb bij de originele topic de originele geplaatst en tweede met een andere bewerking.

Laat maar horen wat jullie er van denken.
                  BD0808BE

Comment

Ik vind de tweede het mooiste ...ik zie bij de eerste iets aan de achtergond? In ps iets gedaan? Ik zag het toen ik wat schuin voor het scherm zat.....

Correctie.....de eerste komt zo uit de camera...en toch zie ik iets in de achtergrond...
                    Een dag niet gefotografeerd, is een dag niet geleerd..Canon 400D, sigma 105mm, sigma 50-500,de kitlens, en een rugzak die te zwaar is...

Comment

Working...
                    X