Aankondiging
Collapse
No announcement yet.
model elke
Collapse
X
-
-
Re: model elke
deze foto kan zo in een mode boek !
1 mooie model
2 mooie compo
3 mooie zw omzetting
'k zal nu maar stoppen met stoefen zeker ?
pitteljon.be
The world needs dreamers and the world needs doers. But above all, the world needs dreamers who do.
-
Heb hier niet veel op aan te merken Me like...
Maar als we gaan zoeken zou ik em miss niet zo centraal geplaatst willen zien?Groetjes, Jörgen
www.beautyshoot.nl
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door FestinaLente Bekijk berichtSorry, maar ik vind hem nogal "grijs".
Vandaar dat ik hem ook zeer geslaagd vind. zelf zou ik hem bovenaan bijsnijden tot half in die zachte rand van haar kap.
Mvg,
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Frederic De Smet Bekijk berichtPersoonlijk denk ik dat het niet echt een zwart-wit is maar eerder een duotone met grijs als één van de kleuren. Echt zwart-wit zal je dan ook niet bekomen, het is er tenslotte de bedoeling niet van
Vandaar dat ik hem ook zeer geslaagd vind. zelf zou ik hem bovenaan bijsnijden tot half in die zachte rand van haar kap.
Mvg,
Comment
-
-
ik vind de "kleur" ook wat bizar, maar dit betekent niet dat ik het niet mooi vind, in tegendeel, heel mooi, groeten, odulgegroet, Ludo
Comment
-
hoi iedereen
dat dit niet echt zwart/wit is weet ik wel ,heb dit verkregen door met de curves te spelen ,zoals ik boven al zij,moet nog veel leren ,sommige vinden dit niet zo ,andere dan weer wel ,het model was in ieder geval verwonderd ,en dat is voor mij het belangrijkste,iedereen bedankt voor comm in ieder geval ,kan met jullie comm rekening houden in de toekomst
groeten
danny
Comment
-
-
nee, dat niet, maar nu doet het zeer aan de ogen zo wit Er blijft zo geen detail meer over in de hooglichten.Groetjes, Jörgen
www.beautyshoot.nl
Comment
-
Ongelooflijk hoe Danny zich de afgelopen maanden ontwikkeld heeft. Voorlopig is de eerste foto in deze post voor mij Danny's hoogtepunt in deze showcase. Het enige kritiekpuntje is de traditionele pose in het midden van de foto. Mijn advies: zoek een eigen stijl (met een eigen evenwichtige vlakverdeling).
Comment
-
In de klassieke analoge fotografie noemde men dit een solarisatie. Dit werd bekomen door tijdens de ontwikkeling in het scheikundig bad eventjes het licht aan te steken in de donkere kamer zodat de nog niet volledig gefixeerde zilverhalogenide-kristallen gesluierd werden.
Een soortgelijk effect kon ook in kleur bekomen worden door de emulsie te sluieren voordat er gebleached werd.
Waar is die tijd gebleven?
Henrilidnummer: BD0435BE
Comment
-
De bewerking kan mij jammer genoeg niet bekoren......
Volgens mij is de originele foto 100x beter,,,,,,want de compo en de uitstraling van het model zijn super.
Dus niet overdrijven is de boodschap...."Te laat komen is gebrek aan respect, niet aan tijd"
Comment
Comment