Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Wil jij ook de werking van Belgiumdigital ondersteunen? Verleng of start dan je vzw-lidmaatschap en geniet van voordelen bij activiteiten en kortingen bij onze partners.
Bedankt voor de commentaren en ik tracht de volgende opnames iets minder flauw te maken.
Mag ik vragen hoe je belichting was (en de opstelling)
Vanuit mijn standpunt bekeken een flitser 500Ws op halve kracht (vrij hoog geplaatst voor de weerspiegeling in de bril) met een zilver paraplu 120cm.
Aan de andere kant van het model schuin vooraan een reflectiescherm en naast het model wat naar achter een flitser 500Ws iets minder krachtig ingesteld dan de hoofdflitser met een witte paraplu waar ik doorflits om meer diffuus licht te krijgen.
Tussen model en achtergrond zit +/- 3 meter.
100 iso, F11, 1/125"
Bedankt voor de commentaren en ik tracht de volgende opnames iets minder flauw te maken.
Vanuit mijn standpunt bekeken een flitser 500Ws op halve kracht (vrij hoog geplaatst voor de weerspiegeling in de bril) met een zilver paraplu 120cm.
Aan de andere kant van het model schuin vooraan een reflectiescherm en naast het model wat naar achter een flitser 500Ws iets minder krachtig ingesteld dan de hoofdflitser met een witte paraplu waar ik doorflits om meer diffuus licht te krijgen.
Tussen model en achtergrond zit +/- 3 meter.
100 iso, F11, 1/125"
Pace
Belichting zit prima in elkaar hoor, daar ligt het absoluut niet aan. Denk dat deze plaat mss iets meer pep krijgt als je iets aan de onderkant van de curven sleutelt.
Beetje futloos zn uitdrukking. Vertel een paar moppen,of zeg hem dat hij op elvis lijkt,of nog beter...tover opeens een foto van een mooi meisje tevoorschijn.Joeri zal opeens veranderen in een energieke tiener. Als fotograaf moet je soms de gekste fratsen uithalen om je doel te bereiken.
Comment