Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Op 22 februari 2025 bezoekt Belgiumdigital enkele iconische locaties in Gent. Meer informatie HIER!
Wil jij ook de werking van Belgiumdigital ondersteunen? Verleng of start dan je vzw-lidmaatschap en geniet van voordelen bij activiteiten en kortingen bij onze partners.
Ik vind 1 en 3 mooie foto's. De 3de zou mijn voorkeur krijgen maar ik vind de achtergrondkleur niet mooi en vloeken met de kleding van het model, maar ik vind het wel de mooiste poze. Dus kies uiteindelijk voor 1
Foto 1 : 9/10 => maar ik moet wel zeggen dat het supermooie model veel punten goed maakt op de foto. (niet tegenstaande, mooie foto)
Foto 2 : 8/10 => terug... with all respect maar uw model trekt de ogen naar de foto (stomme achtergrond zoals anderen al schreven)
Foto 3 : 6,5/10 => model was moe of jij hebt ze iets moe-achtig laten kijken I guess, ... kleuren van de totaalfoto zijn me veel te somber voor deze wereld.
De eerste past perfect in de huidige jaarperiode,
straalt echt wel warmte uit,en dit voor de tijd van het jaar, de andere 2 vind ik minder, maar je eerste echt mooi
De eerste vind ook ik de beste (lach, pose, spontaniteit...). De tweede vind ik ook een mooie zonder meer.
De derde heeft een duidelijke flitsschaduw, en is maar gewoontjes tegenover die andere twee. Te veel dezelfde kleur/tinten, hoewel de kleuren in de drie plaatjes wel heel mooi zijn.
Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience. "When one person suffers from a delusion it is called insanity. When many people suffer from a delusion it is called religion ."
Comment