Aankondiging
Collapse
No announcement yet.
girl black/white appearance
Collapse
X
-
-
Re: girl black/white appearance
Mooie scherpte, maar iets te hard licht in het gezicht. Misschien een beetje shoppen?
Groeten
FunnyFonny
-
mooi zo en het harde licht stoort mij hier niet eens.
grt,bouk.wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290
Comment
-
ik vond/vind dat het hard licht in het gezicht, de persoon uit de foto doet komen? Of interpreteer ik dat verkeerd, of moet ik misschien een foto op een andere manier gaan bekijken? En moet voor een portret, landschaps, of archtitectuur foto's anders bekeken/geinterpreteerd worden?
Of komen die dingen door veel naar andere foto's te kijken... maar dan heb je misschien de kans dat je eigen stijl teloor gaat?NIKON D70, Tamron 18-250, SB-800,
Comment
-
Voor mij zijn het harde licht en de hevige schaduwpartijen storend.
Hou meer van egaal verlichte portretten.
Ook de kijkrichting van de persoon in kwestie kan me niet echt boeien.
Neen, deze is niet aan mij besteed, sorry
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door scooke Bekijk berichtik vond/vind dat het hard licht in het gezicht, de persoon uit de foto doet komen? Of interpreteer ik dat verkeerd, of moet ik misschien een foto op een andere manier gaan bekijken? En moet voor een portret, landschaps, of archtitectuur foto's anders bekeken/geinterpreteerd worden?
Of komen die dingen door veel naar andere foto's te kijken... maar dan heb je misschien de kans dat je eigen stijl teloor gaat?
Ivm je foto hierboven: harde contrasten kunnen goed werken in een foto, maar als je iets te ver gaat krijg je "uitgebrande" witte plekken (en ook zwarte plekken) waar dus alle pixels op rgb(255,255,255) of rgb(0,0,0) uitkomen. Dat is niet de bedoeling Enfin, het is iets te simpel voorgesteld maar je begrijpt het wel...
Comment
Comment