Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Op 22 februari 2025 bezoekt Belgiumdigital enkele iconische locaties in Gent. Meer informatie HIER!
Wil jij ook de werking van Belgiumdigital ondersteunen? Verleng of start dan je vzw-lidmaatschap en geniet van voordelen bij activiteiten en kortingen bij onze partners.
Dat hier nog geen commentaar of reactie is op gekomen
Nr.1 : heel mooi totaal concept, foto straalt ook het gevoel uit...
Nr.2 : jawadde, wat een mooi model en vooral wat een mooie uitvoering... Het enige wat ik zou kunnen zeggen is dat er iets te veel licht terugkaatst op sommige stukken van de gouden bedovertrek. Maar so what I like it, en daar is het hem om te doen hé.
Nr.3 : niet m'n ding, te bunny achtig. Maar da's louter persoonlijke smaak hé en doet zeker geen afbreuk aan je foto.
3 mooie foto's en mooie modellen
Voorkeur voor de pose in nr. 2 maar er is iets mis met haar slipje aan haar bil. Was de rekker kapot of zat het niet goed? Lijkt me geen restant van PS.
Canon EOS 30D | 18-55mm (kit) | 50mm 1.8 II | EF 70-200mm f/4L USM | Speedlite 430ex | Manfrotto 055XB Tripod
Meer op: www.xindi.be
1: 'k vind de kledij te donker overkomen waardoor het wel lijkt dat het bovenste model uit het niets lijkt te komen. Ook de compo vind ik iets té.
2: Mooie plaat, een herkenbare FD.
Klein minpuntje: die boebel op haar schouder trok meteen mijn aandacht. Als je je model vastbindt ze dan ook nog eens slaan... Foei foei, Frank!
3: Voor mij de beste uit de serie, lekker teasend zonder vulgair te zijn! Klasse!
Comment