Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Wil jij ook de werking van Belgiumdigital ondersteunen? Verleng of start dan je vzw-lidmaatschap en geniet van voordelen bij activiteiten en kortingen bij onze partners.
Geef mij maar de eerste, lekker tegen de regels in knal in 't midden. Zo zie je maar dat zoiets een plaat sterk kan maken. Heel goed gezien met die bomen!
Ik vind ook vooral die eerste erg mooi. Al vind ik ook dat hier het nadeel duidelijk gemaakt wordt dat digitale camera's hebben tegenover analoog in zwart-wit. (Ruis-korrel in de actergrond)
Ik vind ook vooral die eerste erg mooi. Al vind ik ook dat hier het nadeel duidelijk gemaakt wordt dat digitale camera's hebben tegenover analoog in zwart-wit. (Ruis-korrel in de actergrond)
Hhmmzz... sorry, maar ik zie het niet. Bedoel je de bokeh bij deze plaatjes ?
Heel mooie reeks. Lang getwijfeld over welke foto de beste is, en geëindigd op 3. Deze "nimf" gaat bijna volledig op in de achtergrond in deze foto. Het lijkt zelfs alsof ze net uit het bos ontsproten is.
owww... wat een beauty van een model zeg!! Complimenten.
Kwalitatief gezien zou ik voor no2 gaan.
Vind de achtergrond in no1 niet zo lekker ogen hoewel het een pracht van een plaat is.
No3 vind ik haar qua pose een beetje geforceerd staan, maar neemt niet weg dat ik dit ook een mooi plaatje vind.
Moeilijke keuze hier hahha.
Kom nog wel een keer terug
Zalig, en vooral de eerste vind ik heel sterk. Die achtergrond met die symmetrie en uiteraard de pose en blik van de model, jouw vriendin, vind ik uitermate schitterend.
Comment