Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Wil jij ook de werking van Belgiumdigital ondersteunen? Verleng of start dan je vzw-lidmaatschap en geniet van voordelen bij activiteiten en kortingen bij onze partners.
Mooie foto, voor mij vooral foto 3
Foto 2 vind ik "net" iets te donker (op mijn scherm),
je kan haar haren niet meer zien, maar toch blijft hij
kwestie compos enz... ook mooi hoor
Oorspronkelijk geplaatst door Frederic De SmetBekijk bericht
Even een retorische vraag: waarom denk je dat het de bedoeling geweest zou zijn een naturelle look mee te geven...?
Allez, persoonlijk kan ik er niet echt een verband mee zien, vandaar dat ik de bewerking er zelf niet over vind.
Maar ja, misschien allemaal een kwestie van smaak
Mvg,
Ze is retorisch maar toch een antwoord: als het niet de bedoeling was een naturel look mee te geven, ok, ging er gewoon vanuit dat dit niet zo was.
My mistake. En ja, natuurlijk, er zijn net zoveel smaken als er mensen zijn.
maar ik begrijp niet waarom dat allemaal zo "gepoetst" moet zijn. Maar aan de reacties te zien, sta ik hierin zo goed als alleen
Nee hoor. Idem dito hier.
Ik ben zelfs van mening dat foto1 geen recht doet aan het model. Ik ben er zeker van dat Nadia, met haar "onvolmaaktheden" en "rimpeltjes", in realiteit veel aantrekkelijker is. Nu zie ik een karaterloze en emotieloze kop van een etalagepop (niet beledigend bedoeld - maar jullie begrijpen wel wat ik bedoel)
Foto3 vind ik dan wel zeer geslaagd en mag voor mij ook in den HOF
Maar aan de reacties te zien, sta ik hierin zo goed als alleen, dus zal ik maar beter...
nee hoor, ik vind 1 en 2 zelfs gewoon 'verkl**t' door het PS werk. Daarom is 3 voormij dan ook de beste hier.
Maar 2 is een super pose, alleen kan ik mijn draai niet vinden bij de belichting van de foto. Volgens mij is er zwaar geburned en gedodged want bepaalde dingen lijken mij niet te kloppen. Bovendien zit hij vol met vegen en strepen. Allez, das mijn idee. Maar kan helemaal verkeerd zijn
nee hoor, ik vind 1 en 2 zelfs gewoon 'verkl**t' door het PS werk. Daarom is 3 voormij dan ook de beste hier.
Maar 2 is een super pose, alleen kan ik mijn draai niet vinden bij de belichting van de foto. Volgens mij is er zwaar geburned en gedodged want bepaalde dingen lijken mij niet te kloppen. Bovendien zit hij vol met vegen en strepen. Allez, das mijn idee. Maar kan helemaal verkeerd zijn
Ik zal de niet geblurde foto plaatsen dan:
Dan zie je ook dat alleen op haar heup gedogded is , meer niet.
Nikon D3 - SB-800/900 - Nikon 50mm F1.8 - Nikon 24-70 - Nikon 105 VR macro - Nikon 70-200 VR - Nikon 85 mm F1.8 en nog wat zooi.
Comment