Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Familiefeest "Snaps"

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• Familiefeest "Snaps"

Afgelopen weekend een familiefeestje gehad...
    Lekker eten, en lekker borrelen!!!!

Ook een paar foto's gemaakt van enkele familieleden!!

Voor wat betreft de modellen, da's allemaal in eigen beheer
    Voor wat betreft de techniek : wat PS2
    De rest : Canon 350 Sjef
    Visagie : de modellen zelf

of ?
    Reactie's weer van harte welkom...
    Groetjes Sjef
    Canon 350D/Canon 18-55/Sigma 55-200/Sigma 17-70mm F2.8-4.5 DC Macro/B&W UV/Kaiser 55 Circ.Pol. filter/Velbon 440CX

Re: Familiefeest "Snaps"

"Voor wat betreft de modellen, da's allemaal in eigen beheer"

Bij dezen stel ik mij kandidaat in de Raad van Beheer.
    Groeten, Odul
    gegroet, Ludo

Comment

Ofwel ben ik blind ofwel is die laatste immens veel beter dan de andere twee...

Comment

We kennen ze ondertussen hé Sjef! En ze blijven stralen! En dat van dat Eigen Beheer. Kan men aandelen kopen?

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Sjef Bekijk bericht
          Ook een paar foto's gemaakt van enkele familieleden!!
          Leuk voor kijkers die deze mensen kennen, voor een compleet vreemde (zoals ik) zeggen deze beelden me niet veel.

Het gebruik van je flits op de eerste 2 ... en de compo/hoek van fotograferen maakt het een onpersoonlijk portret.

De laatste is leuk maar om het "scherpte-cliché" nogmaals aan te halen ... ik vind hem te wazig.
          www.fotofolio.be

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Fotofolio Bekijk bericht
            Leuk voor kijkers die deze mensen kennen, voor een compleet vreemde (zoals ik) zeggen deze beelden me niet veel.

Het gebruik van je flits op de eerste 2 ... en de compo/hoek van fotograferen maakt het een onpersoonlijk portret.

De laatste is leuk maar om het "scherpte-cliché" nogmaals aan te halen ... ik vind hem te wazig.
            Ik volg volledig. Leuk voor het familie-uitvouwalbum, maar dan ook alleen daarvoor...

Mvg,

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Frederic De Smet Bekijk bericht
              Ik volg volledig. Leuk voor het familie-uitvouwalbum, maar dan ook alleen daarvoor...

Mvg,
              yep, ga mee hoor.
              grt,bouk.
              wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
              http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
              https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

Comment

Hup, met zijn alleen naar het familiefeest ... misschien dat er van ons dan ook wel een plaatje geschoten wordt.

Vergelijkbare foto's heb ik er ongeveer 1001 van zowat elk feestje, alhoewel deze vrij goed gelukt zijn. Misschien horen ze wel niet thuis in showcase, maar als iemand meent dat hij tevreden is van zijn plaatjes en ze wil "showen", is het hier of nergens. De heren "topfotografen" schijnen dit nog altijd niet begrepen te hebben. Er is geen alternatief.
                Last edited by FestinaLente; 17 oktober 2007, 08:20.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door FestinaLente Bekijk bericht
                  De heren "topfotografen" schijnen dit nog altijd niet begrepen te hebben. Er is geen alternatief.
                  Deze heer "topfotograaf" kan aankondigen dat er binnenkort wel een plaatsje zal zijn voor deze foto's. Op de AV in Ieper hebben we een blik mogen werpen op de nieuwe forumstructuur die eraan komt en er komt een heuse beginnershoek

Momenteel is er géén andere plaats, moet ik je gelijk in geven. Als de TS deze platen graag wil posten hier ... heeft hij 100% gelijk. Ik denk dan ook dat mijn opmerkingen terecht waren zonder de TS "onder de grond" te boren.
                  Deze foto's al goed quoteren terwijl ik persoonlijk vind dat dit niet zo is helpt de TS géén stap vooruit en ik hoop van harte dat de TS naar aanleiding van mijn opmerking zal begrijpen waar het beter kon, naar mijn mening dan.
                  www.fotofolio.be

Comment

Ahwel mannuh (en vrouwen),

ik stel uw reactie's, al dan niet positief geaard, altijd op prijs. Niet iedereen heeft dezelfde gedachtengang, en dat is maar goed ook.
                    Ook over smaak valt te twisten, dus mag dat hier ook..
                    De opzet vanhet plaatsen van deze foto's, met als titel familiefeest "Snaps , het woord zegt het al, zijn louter uitvergrotingen van (tenminste 2 er van dan) snapshots...
                    De laatste is voorafgaand gemaakt, en dat is eigenlijk de enige echte "portretfoto" (als ik m zo mag noemen) die ik gemaakt heb!
                    Ik heb de foto's hier in showcase geplaatst, zoals eerder werd gezegd, omdat er een soort van testcase oid (nog) niet is.. Daarvoor mijn excuses, als u hier op prijs stelt...

Nogmaals bedankt voor alle reactie's, en we gaan lekker vrolijk verder (toch?)..
                    Groetjes Sjef
                    Canon 350D/Canon 18-55/Sigma 55-200/Sigma 17-70mm F2.8-4.5 DC Macro/B&W UV/Kaiser 55 Circ.Pol. filter/Velbon 440CX

Comment

Working...
                    X