Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

she who doesn't want to wear a dress ...

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

Re: she who doesn't want to wear a dress ...

Zoals gezegd, kledij en poses passen zeer zeker WEL bij het concept. Is het een mooie flaterende jurk? Tuurlijk niet, maar dat was hier dan toch duidelijk (zou ik gedacht hebben) ook niet de bedoeling.

Mooie reeks. 3de is wel de minste. De eerste kon misschien wat meer "hoofdruimte" gebruiken.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Meneer Paddestoel Bekijk bericht
      Is het een mooie flaterende jurk? Tuurlijk niet, maar ...
      Oeps meneer Padde(n)stoel, 't hing wel in Lana haar kast. Zal Ingrid dus heel graag horen....

On topic: vind ze alledrie prima. Lichte voorkeur voor 1 & 3 voor de gebruikte compo. Het gezicht op 2 vind ik ietske te bleek; maar de ogen worden schitterend geaccentueerd.
      Blijf dat speelse dat je fotografeert graag zien.

Patrick
      [FONT=Arial][SIZE=1]Woonplaats: rond het Hasseltse.

Comment

Damn, hoe moet ik hier goed op reageren zonder te "kwetsen"

De styling is de complete dooddoener, om het nu afschuwelijk te gaan noemen (qua kledij), das puur smaak. Maar het geheel wringt. Kleedje en pose op 1 is niet flatterend, moest het model niet geleund hebben tegen de muur zou er ter hoogte van haar buik minder aftekening zijn in het kleedje. Daar gaat mijn aandacht naartoe, niet zozeer naar de botjes.
        De 2de is duidelijk, uit deze reeks, de beste "lana"-styled pic. Mist scherpte waar nodig maar de droopy blik maakt dit goed. Voor mij ook iets te veel hooglichten in het gezicht.
        De 3de is leuk - lief maar anderzijds misschien iets te braaf om eruit te springen.

Hopelijk ben je een beetje mee
        www.fotofolio.be

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door patrickL Bekijk bericht
          Oeps meneer Padde(n)stoel...
          Zeer eenvoudig;

Ten eerste: mijn username is hier Meneer Paddestoel, waarom -ook al was het verkeerd geschreven- die (n)? Ik schrijf toch ook geen andere letters tussen jouw naam?

Ten tweede: beter je huiswerk maken in't vervolg als je mensen wilt verbeteren mbt spelling ed: In het Witte Boekje is het schrijven van de tussen-n vrij gelaten; u kunt deze schrijven wanneer u dat het meest voor de hand liggend vindt. Dat kan bijvoorbeeld zijn omdat u gewend bent aan een bepaald woordbeeld. Volgens ons is in dit geval het woordbeeld zonder n verreweg het gewoonst. In de woordenlijst van het Witte Boekje staat daarom paddestoel, maar paddenstoel rekenen wij niet fout.

Ik heb meestal een hekel aan mensen die anderen proberen te wijzen op taalfouten op internet fora. Zeker als ze zelf dan de regels niet kennen. Dat nodigt meestal uit tot muggenziften van mijn kant. Good luck with that.

PS: je bent op 2 dagen tijd al wel de tweede die dezelfde opmerking maakt. Grappig dat net die mensen dan de regels niet blijken te kennen.
          Last edited by Meneer Paddestoel; 16 oktober 2007, 23:22.

Comment

mannekes :rolleys: 't gaat over een foto hé, alé, drie foto's ... van ingrid
            mocht je weten hoeveel mensen persé een x of d achter mijn naam willen zetten ...

fotofolio, je hebt dat heel mooi verwoord,
            en ik denk niet dat er gekwetsten zijn gevallen

mm
            ∏__|_ ∏__|_
            "no rules, great shots"
            Book of Fame 2009 - BESTEL HIER

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door mm Bekijk bericht
              mannekes :rolleys: 't gaat over een foto hé, alé, drie foto's ... van ingrid
              mocht je weten hoeveel mensen persé een x of d achter mijn naam willen zetten
              Ik wil er ook niet verder over onnozel doen, maar wie zijn gat verbrandt... In jouw geval gaat het dan trouwens om een "grap" mag ik van uitgaan. In dit geval gaat het gewoon om mensen (foutief) te willen verbeteren. Vind ik persoonlijk gewoon hatelijk, that's all. Los van wie er dan nog gelijk heeft zelfs.

Comment

Beauty is in the eye of the beholder, en anders, never mind the bollocks

Ik vind de eerste een superplaat, makes me smile....!
                Mijn verbeelding ontdekt meer dan mijn ogen... beoog ik dan ook mijn verbeelding?

Gratis kijkplezier Coming soon

Comment

... boys ...
                  trowing rocks over an 'n'
                  do it in a pm please

where there is no doubt
                  there will be no awakening

nee dus ... kword niet gekwetst
                  door jullie open & eerlijke gedachten
                  ja dus ... kben mee

but who the hell is Ingrid
                  ken alleen maar lana, pino ... & the others

en euh ... ik vind mijn bottekes & girlykleedje wel lief
                  wacht tot ge mijn fotokes ziet in latexpak
                  met 11com stilleto's en minstens 3
                  vingertjes in het mondje

Scotty... beam me up !!!

Comment

Alle drie klasse
                    Zo objectief als mijn objectieven.....
                    bd 616 be MVG Jan

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Fotofolio Bekijk bericht
                      Damn, hoe moet ik hier goed op reageren zonder te "kwetsen"

De styling is de complete dooddoener, om het nu afschuwelijk te gaan noemen (qua kledij), das puur smaak. Maar het geheel wringt. Kleedje en pose op 1 is niet flatterend, moest het model niet geleund hebben tegen de muur zou er ter hoogte van haar buik minder aftekening zijn in het kleedje. Daar gaat mijn aandacht naartoe, niet zozeer naar de botjes.
                      De 2de is duidelijk, uit deze reeks, de beste "lana"-styled pic. Mist scherpte waar nodig maar de droopy blik maakt dit goed. Voor mij ook iets te veel hooglichten in het gezicht.
                      De 3de is leuk - lief maar anderzijds misschien iets te braaf om eruit te springen.

Hopelijk ben je een beetje mee
                      Hier volg ik jammer genoeg ook mee. Het buikje op de eerste, de ogen op de tweede... Nee, zelfs de mooie x-processing maakt dit niet goed voor mij
                      Toch is er niks die aan jouw kids-foto's kan tippen, Lana!!

Mvg,

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door lana Bekijk bericht

en euh ... ik vind mijn bottekes & girlykleedje wel lief
                        wacht tot ge mijn fotokes ziet in latexpak
                        met 11com stilleto's en minstens 3
                        vingertjes in het mondje

I can't hardly wait

toffe reeks

't zijn echte Lanaatjes
                        Nikon D700 & D70 | Nikkor AF-S 17-35 2.8 + 50 1.8 + 105 2.8 macro + 18-200 VR II
                        Sigma 100-300 F4 EX APO HSM| Nikon SB-800 | Manfrotto 479B | Albums: Fototime| 500px

Comment

Idd knappe reeks, kleedje hoort er naar mijn gevoel gewoon bij!

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Frederic De Smet Bekijk bericht
                            Toch is er niks die aan jouw kids-foto's kan tippen, Lana!!
                            Belinda (+/- 25 jaar) zal het graag horen
                            How a terrible thing is knowledge, when it brings no profit to the wise?

Portfolio Website

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Sharkdog Bekijk bericht
                              Belinda (+/- 25 jaar) zal het graag horen
                              Dat ik wist dat zij geen kid meer is was wel duidelijk, dacht ik

Mvg,

Comment

For sure an interesting title to catch the audience to your space.
                                Like your images specially the second one.
                                I was born and brought up in Iran, a beautiful country full of history.

k o m b i z z

Comment

Working...
                                X