even voorstellen "Wendy" mijn nieuwe buurvrouw
Aankondiging
Collapse
No announcement yet.
Wendy
Collapse
X
-
-
Re: Wendy
Denk dat we jouw buurvrouw vaker gaan zien
Leuke en vooral spontane platen. Natuurtalent dus
Zou wel even wat meer aandacht (in fotosoep) aan de achter- en ondergrond besteden... dat papier wordt er niet mooier op .. shoot na shoot na shoot
Dan zul je veel strakkere platen krijgen. Tis nu beetje erhmmm... vies?Groetjes, Jörgen
www.beautyshoot.nl
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door MadMax Bekijk berichtDenk dat we jouw buurvrouw vaker gaan zien
Leuke en vooral spontane platen. Natuurtalent dus
Zou wel even wat meer aandacht (in fotosoep) aan de achter- en ondergrond besteden... dat papier wordt er niet mooier op .. shoot na shoot na shoot
Dan zul je veel strakkere platen krijgen. Tis nu beetje erhmmm... vies?
is idd een beetje (beetje veel) vies had het in fotosoep al flink opgepoetst maar dit krijg ik niet meer weg, ook niet in het echt.
Denk dat je ze hier nog wel vaker voorbij ziet komen, idd natuurtalent!
bedankt voor jullie reactie
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door frankyboy Bekijk berichtis idd een beetje (beetje veel) vies had het in fotosoep al flink opgepoetst maar dit krijg ik niet meer weg, ook niet in het echt.
Denk dat je ze hier nog wel vaker voorbij ziet komen, idd natuurtalent!
bedankt voor jullie reactieGroetjes, Jörgen
www.beautyshoot.nl
Comment
-
ff Turbo, 45 seconden (het kan dus nog ff iets nauwkeuriger)
(als ie weg moet, geef even een gil)
Groetjes, Jörgen
www.beautyshoot.nl
Comment
-
-
[QUOTE=MadMax;1597710]ff Turbo, 45 seconden (het kan dus nog ff iets nauwkeuriger)
(als ie weg moet, geef even een gil)
QUOTE]
ja is idd beter zo maar vindt het wel jammer dat de schaduw nu minder over vloeit, had zelf ook al gedacht om de laag te bleken en dan Wendy weer terug te gummen.
maar ga er morgen nog eens voor zitten (en een nieuw doek kopen)
@gauloise merk is minder, maar vond het juist leuk dat de kleur van het etiket weer terug kwam in de stoel vandaar.
Bedankt voor jullie reactie
Grt frank
Comment
-
mooie shoot, maar de keuze van de/een witte achtergrond vind ik maar niks.
grt,bouk.wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290
Comment
-
[QUOTE=frankyboy;1597787]Oorspronkelijk geplaatst door MadMax Bekijk berichtja is idd beter zo maar vindt het wel jammer dat de schaduw nu minder over vloeit, had zelf ook al gedacht om de laag te bleken en dan Wendy weer terug te gummen.
maar ga er morgen nog eens voor zitten (en een nieuw doek kopen)Groetjes, Jörgen
www.beautyshoot.nl
Comment
-
-
[QUOTE=MadMax;1598092]Oorspronkelijk geplaatst door frankyboy Bekijk bericht
uhuh.. ik kan je volgen.. en ook de diepte verdwijnt hierdoor. Dat blijft alleen een nieuw doek of een paar minuten stempelen in PS over
het doek heeft zo`n 2 jaar mee gegaan , lang genoeg dus tijd voor een nieuwe te kopen.
maar je krijgt toch niet door het stempelen het doek zo wit?
had er al 2 hoge curven overheen gedaan en wat wit toegevoegd.
hoor graag nog wat jou geheim is @madmax
grt frank
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door frankyboy Bekijk berichthad er al 2 hoge curven overheen gedaan en wat wit toegevoegd.
hoor graag nog wat jou geheim is @madmax
grt frankGroetjes, Jörgen
www.beautyshoot.nl
Comment
Comment