Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Beauté Blessée

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

Re: Beauté Blessée

de arm op de foto zijn meer eerder een verhaal uit een verleden , dat niet meer bij het heden hoort , de automutulatie is er niet meer , ik ben er niet fier op , maar littekens blijven nu eenmaal littekens ,
    ik wou dit aangezien dit nu juist zo 'n sfeer geeft aan de emotie die erachter zit tonen aan de camera en derden , bij deze bedankt ik Bart nog steeds voor deze fotoreeks !
    ieder zijn mening over het al dan niet uiten van automutulatie , maar voor mij is het verleden tijd , alleen leef ik wel met de littekens , maar daar gaat het hier niet over eigenlijk he

Groeten ,

Vicky

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Vicky Iliaens Bekijk bericht
      de arm op de foto zijn meer eerder een verhaal uit een verleden , dat niet meer bij het heden hoort , de automutulatie is er niet meer , ik ben er niet fier op , maar littekens blijven nu eenmaal littekens ,
      ik wou dit aangezien dit nu juist zo 'n sfeer geeft aan de emotie die erachter zit tonen aan de camera en derden , bij deze bedankt ik Bart nog steeds voor deze fotoreeks !
      ieder zijn mening over het al dan niet uiten van automutulatie , maar voor mij is het verleden tijd , alleen leef ik wel met de littekens , maar daar gaat het hier niet over eigenlijk he

Groeten ,

Vicky
      bedankt Vicky en Bart, deze foto's "spreken" en voor de rest "no more comment at all"
      Canon 60D, Canon Rebel XT,wat geslepen glas, een driepikkel en een hoop dromen....

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Vicky Iliaens Bekijk bericht
        maar voor mij is het verleden tijd , alleen leef ik wel met de littekens , maar daar gaat het hier niet over eigenlijk he
        begrijpelijk hoor en bij jou zijn die littekens zichtbaar, bij de meeste mensen niet!
        grt,bouk.
        wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
        http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
        https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

Comment

ik denk dat ze gewoon in een verkeerd forumonderdeel staan.
          Ik zie er meer een verhaal in..
          model/studio/glamour heeft het in mijn ogen niks mee te maken.

ik zou hem vooral bij "mensen & .." zetten omdat dit een verhaal is dat achter een mens zit.. en dat ze uit. Of miss zelfs bij z/w of fotoverhalen?
          poof

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door simonisme Bekijk bericht
            ik zou hem vooral bij "mensen & .." zetten omdat dit een verhaal is dat achter een mens zit.. en dat ze uit. Of miss zelfs bij z/w of fotoverhalen?
            Dit topic dateert uit 2007 Toen was het nog "mensen & modellen"

Comment

pffft ik let nooit op die datums lol...
              Das den 3de keer dat ze mij liggen hebben...
              wie houdt zich daar mee bezig altijd die oude topics terug bovenhalen...
              poof

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door simonisme Bekijk bericht
                wie houdt zich daar mee bezig altijd die oude topics terug bovenhalen...
                In dit geval het model zelf die wat achtergrond info toevoegd. Vicky is zelf slecht recentelijk tot het forum toegetreden.
                Ik waardeer dit wel.
                Trouwens, imo mag die foto nog wel eens onder de aandacht komen.
                Nikon D300² met MB-D10, verzameling intelligent Nikkor glaswerk 6 tem 600+ en TC-14E/17E II, SB900²/SB800², R1C1, FlexRing 6400, B&W/Lee/Singh-ray Filters, extra pootjes van Manfrotto/Gitzo/Joby,...
                "Casu Consulto - Modo Fac"

Comment

Twee foto's die een gans levensverhaal vertellen!
                  Als dat geen fotografie is ?

Comment

Working...
                  X